♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Suss - 20 augusti 2008 08:23

Min älskling gick iväg till jobbet för en stund sen,
jag kunde inte somna om efteråt.



Igår efter jobbet kom David & Viktoria ner till jobbet,
vi åkte ut till morbror som fyllde år.
Där fick vi oss en överraskning, det var lite fler släktingar än vi trodde.
Positiv överraskning alltså : ) 
Mina tvilling morbröder var där, och dom är det inte ofta man ser! De va kul.
Vi kom hem rätt sent. Älsk och jag tittade på Sex and the city som alltid,
sen nana vi. 



Fan va skönt de ska bli att vara ledig i helgen.
Det är hårt att jobba varannan helg : P
Jag skulle helst av allt ha en vanlig heltid. . tror ja.
När jag väl har det vill jag väl ha det som nu.. : /



Undra när pappa kommer (?)
Ska hjälpa honom att betala sina räkningar.
Gubbar : 9 hehe.
Men denna gången ska han f*n få lära sig hur man gör så han kan gö själv.


Ska ev träffa Nadja & Melina sen.
Men skulle vilja dra till gymmet och åtminstonde sola.
Har inte utnyttjat mitt gymkort på hela sommaren ! : O
Katastrof.



Tja,det var väl allt för denna gången.
Tjingeling!! : D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards