♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Suss - 22 augusti 2008 11:28

Sitter hemma hos mormor nu,
jäkligt soft att ha trådlöst bredband.

Vi åt just makrill, fan va gott det är!
Men jag hatar verkligen benen! BLÄH



Varför kan det inte finnas en lägenhet till mamma?!
Kan ingen bara trolla fram en alldeles lagom en åt henne..



Igår skulle jag ännu en gång skriva en lapp och sätta på min dörr,

att det bor INGEN Panos Forslund Lindgren här!!
Så hittade jag inte min röda bläck penna.

Gissade vart jag hittade den sen?! : D

I TVÄTTMASKINEN ! med den vita tvätten of course...

Inte nog med det så skulle jag ta av en tröja som hängde på köks stolen, tittade åt andra hållet, på mobilen och drar till riktigt ordentligt så att stolen välter RÄTT PÅ MIN FOT !! Fatta att det gjorde ONT!

Visste inte om jag ville grina eller skrika.

La på en påse med fryst spenat på en liten stund, sen haltade jag ner till tvättstugan. Det var riktigt synd om mig.

Sen när vi skulle krypa ner i sängen skulle jag slänga mina strumpor i tvättkorgen så klämde jag handen mellan tvättkorgen och korgen som står ovanpå. David fick blåsa och pussa bort den onda :' )

Iaf,tillbaka till den röda bläck pennan. Två stycken tröjor i den vita tvätten fick rött bläck på sig. Som tur var va det rätt gamla tröjor och dom går ev rädda med lite klorin. Ne, sicken jäkla dag. Phew'



Jag e så jäkla sugen på något,

jag borde kanske gå ut och röra på fläsket så jag tänker på något annat.

Tänkte köra lite pilates sen innan jobbet iaf.



Puss /S

Av Suss - 22 augusti 2008 08:48

- GOD MORGON -


Min älskling tog en liten sovmorgon idag,
jag blev piggare och piggare.
Så nu kan jag inte somna om igen, för 3e dagen i rad.
Det är väl inte hela världen, kan ju vara skönt att inte sova bort hela dagarna.
Till slut ringde hans lilla mamma och frågade om han försovit sig. Så sööt.
Hon verkar så himla omtänksam, fast jag knappt träffat henne : )

Häromdagen när jag var på gymmet solade jag ju 2o min.
Nu har jag typ fått små små blåsor i ansiktet, som inte syns men dom känns.
Varför har de blitt såå ?
Funderade på om det kunde vara för att jag smörjt in mig med en läkande kräm. Den trodde kanske att jag var skadad : P 
Egentligen är det en fet kräm bara, som man använder om man e gö torr!
En lite bättre kräm helt enkelt, men den va inge vidare att ta efter man solat.
Om det nu är därför. 
Funderar på att åka till gymmet och sola idag också, men då blir det kanske värre ?



Har satt på Kung fu Panda, den e så söt den filmen.
Sist vi kolla den var vi så trötta så jag tänkte jag kunde se den nu.
Men jag fastna ju med hela hövvet i datorn  istället. Haha! Oups..


Idag är det fredag och jag är ledig hela helgen : D
Det gillar vi !!
Synd bara att dagarna går så förbannat fort när man e ledig !


Nemen trevligt, Bellabus  tittade in på msn : D


Idag tänkte jag / behöver jag städa här hemma lite.
Jag kan efter att jag bott här i över ett år inte Förstååå ,
hur det kan bli så jäkla stökigt och sketet ! : /



Sist jag tvättade försvann 3st bhar, jag blir tokig av att inte hitta dom !
Dom kan inte bara försvinna, och nu har jag röjt ett antal ggr sen dess,
dom är fortfarande spårlöst försvunna.
Kanske ska ringa till efterlyst och efterlysa dom? ; D Haha!!
Det jobbiga är att jag vet inte hundra om dom ens hängt med till tvättis,
eller om dom är här hemma Någonstans.
Men vart då lixom? Så stor har jag det inte.. HMZ!
Att en sån liten grej kan störa en sååååå mycket.
Säker någon som snott dom i tvättstugan.
GE TILLBAKA DOM ISF !! morrr' 



Ne, nu ska jag roa mig med något annat.
Kanske frukost ?

Ha det gott ,tjingeling /S




David, jag ger dig min morgon jag ger dig min dag <3 kärleek.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards