♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Suss - 27 augusti 2008 08:33

Fasiken va tiden går fort alltså.  Dagarna bara springer iväg!
Imorgon bitti, tidigt åker David iväg till USA med sina vänner.
Jag kommer sakna honom !! :' (
Tänkte fjäska så att någon av syrrorna gör mig sällskap under tiden.
Vill inte vara ensam...


Har man inte världens snällaste gulligaste och finaste pojkvän.
David har erbjudit sig att göra handledarkursen för körkort,
så att han kan hjälpa mig med körandet. Så sööt!
Jag lär väl aldrig få något körkort annat. Blev jätte glad när han sa det.

Köpte körkorts böcker av en kompis till pappa häromdan.
Men det visade sig att dom var ju bara ett år uppdaterade än dom jag hade sen innan, så jag lämnade tillbaka dom igår. Tur att jag köpte dom av någon jag känner.
Känns ju jävligt meningslöst att ha 2 likadana uppsättningar. 
Funderar på att köpa ett program till datorn istället, som tydligen ska va gö bra!
Det börjar bli stressigt nu, mitt lemp går ut i December.
Månaderna går ju så himla fort !!
Fick ju teorin betalt i födelsedags present av min moster & man.
Så då slipper man ju den avgiften iaf : D


Kunde inte somna om efter att David gick imorse.  (igen)
Försökte ,men det gick bara inte.
Till slut satte jag igång datorn, kikade runt lite.. Bla på blocket.
Man fastnar ju med hela hövvet på den där sidan.
Kikade efter soffa. Måste verkligen ha en annan..
Den jag har nu får man kramp i rumpan utav om man sitter där för länge. Hehe


Jag vill att Daviden ska komma tillbaka och bädda ner sig här bredvid mig igen.
Han åker ju i morgon, då kunde jag väl få ha honom för mig själv idag.
Tycker man ju : 9

Förresten så klippte jag mig i förrgår. Kort.
Vet inte om jag gillar det eller inte... Hmz..
Men men, det är ju trots allt bara hår, det växer ju ut : D

I lördags var vi ute, David moster & jag.
Förfesta lite hos mig sen drog vi in till stan, hamna på Dancing Dingo en stund.
Där mötte vi upp Linda på jobbet, Christian,Jani och Jr !
Därifrån gick vi till Trädgårn, dansa galet. 
Kvällen blev verkligen lyckad. Var inte hemma förrens sex tiden.
För vi fick ta första vagnen som gick på morgonen. Snark.


På söndagen var jag med hemma hos David på kalas.
Hans mamma firades. Träffade många av hans släktingar.
Trodde jag skulle dö av nervositet, men det gick ju jätte bra.
Alla var snälla och trevliga : )


Ne nu ska jag avsluta här. 
Antingen försöka sova en stund eller roa mig med något annat.
Tjingeling !! / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards