♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Suss - 29 augusti 2008 08:36

Yupp, 
så var den första dagen över utan min älskling.
Kändes skit jobbigt dom första timmarna,
men nu går det rätt bra ändå.
Jag måste fatta att man kan kanske inte Alltid ses varenda dag.
Fasten jag så gärna vill det. 
Det är väl en vane sak antar jag..
Det är ju inte så konstigt om det känns jobbigt,
när man umgåtts varenda dag sen den 2o juni.
I början var det ju i princip dygnet runt i 3veckor,
sen började David jobba igen och då blev det bara efter jobbet,på kvällen.
Vi mer eller mindre kollar på Sex and the city  tillsammans och sover.. : )
Tja, vi gosar  ju också ; 9 

Inatt fick Viktoria ersätta David´s plats i sängen.
Inte för att Någon kan ersätta  honom, men jag fick lite sällskap : )
 

Idag ska Viktoria & jag åka till Backaplan & stan.
Jag é ju smart, dubbel bokar mig.
Hade bestämt med syster så frågade jag Nadja också.
Men det gör ju inget, för vi kan ju åka alla tre. eller jag menar fyra : 9
Lilla Melina åker ju också med i så fall! Hih.

Fick mina digitala bilder igår, som jag hade beställt.
Nu måste jag köpa mig ett fotoalbum som jag kan förvara dom i : )
Sen måste måste jag köpa ett hål slag  också, mina räkningar börjar bli utspridda.


Jag SAKNAR min Daviiiid <3 
Hoppas du har det skoj med grabbarna där borta i den stora staden!


Puss/S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards