♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Suss - 1 september 2008 21:58

Jag blev tvungen att köpa ett fotoalbum till,
för det förra jag köpte passade inte digital foton.
Visste ni att det fanns speciella "digital fotoalbum" ??
Det visste inte jag iaf !! Hmz.
Nu är iaf alla kort insatta. Lite rörigt med tiderna i albumet,
men äsch. Dom sitter där iaf, så man kan kolla :D

Skulle övningsköra lite förut, en sväng till Backaplan.
Men trofaaaan att min biljävel svek mig !!! MORR
Det gick inte att starta den. Helt död.
Den funkar skit bra först men sen så ger den bara upp.
Mamma och jag fick putta in bilen till parkeringen.
Jag borde fan kunna få "putta bilen körkort" snart. GAAAH
Mamma´s bil kan jag fan inte köra, växel lådan e helt tröööög.
Dampar på den och inte finns det någon cervo styrning på den heller.
Mamma fick köra. Vi mötte upp syster Sofia.
Jag köpade present åt min älskling, som fyller imorgon.
Men som inte är hemma så han får den inte förrens på tors-fre.
Hoppas han gillar den, vet faktiskt inte om han tycker om sånt :/
Vi får väl se ! I värsta fall går det ju att byta. Hih !!

Jag ville ju helst spenderat hans födelsedag med honom,
men nu e han ju i USA med sina vänner så jag får väl överleva.

Skulle gjort ett jäkla städryck idag, men det har jag iiinte gjort kan jag tala om.
Här ser ut som beirutt!! :/

Snart kommer syster Viktoria och gör mig sällskap.
Ska ligga å knö bredvid mig och sätta sina knän i ryggen på mig!.. :P


Jag längtar och längtar tills Daviiid kommer hem!
Att man kan sakna en människa så himla mycket!! <3
Du är det finaste jag vet gubben, det är du & jag och framtiden.
Jag hoppas vi kommer spendera många minuter,timmar,dagar,månader och år tillsammans. Du är underbar!! <33


PoK /S

Av Suss - 1 september 2008 13:02

Sov som en prinsessa i natt, snett över sängen.
Får passa på medans sängen ekar, snart kommer min älskling tillbaka :D
Jag längtar såå mycket tills du kommer hem, ska pussa & krama hur mycket som helst på dig! Bitas lite med, fast bara lite löst :9

Var hos läkaren för en stund sen, det var ingen urinvägsinfektion!
Både bra & dåligt, för jag har fortfarande ont.
Dom kallar det "ett virus".. Sa att jag skulle dricka mycket vatten & ta en alvedon om jag får jätte ont. 
120 kronor för ingenting !! Fick lämna urinprov & ett stick i fingret,de va allt.
Dessutom kunde läkaren inte svenska! WHATAFAAN.
Hon skulle tala om för mig att jag skulle ta ett blodprov i fingret ,
sa det på LATIN !! eeeeeh?
Både mamma & jag såg ut som 2 stora frågetecken. 
Seriöst, vad är detta. Trodde fan jag kommit till dolda kameran eller nåt!

Ska till optikern om en stund, mamma kör mig.
Skönt att slippa åka vagnen.
Det är himla fint väder idag förresten :)

Fick veta en glad nyhet idag :D
Men det är hemligt ett tag till. hihi !!
Nu blir ni allt nyfikna va :P

Igår när jag stod i tvättstugan ser jag någon komma ner för backen.
Jag tänker " tänk om Persson & Jim kommer och skrämmer mig nu igen när jag står här alldeles ensam ". Vems fejs dyker inte upp i rutan precis då.
JO, Persson´s !!! Fatta att jag blev skrajj. Idiot, ge fan i att skrämmas så!
Som förlåt fick han hjälpa mig vika ett lakan. Ha Ha! >.<

Nu ska jag sminka mig, Igen...
Ha de gött !!
/S

Av Suss - 1 september 2008 01:27

Fastnade med hela hövvet på youtube, tack vare Sabrina!
Hon hade en länk med en snubbe som sjunger som en tjej : 9
från hans sida, hamnade jag på en t0kig brud´s sida. Hel vild!
Vidare därifrån till en tjej som visar hur man sminkar snyggt.

Nu dök fd grann Johan upp på msn och informerade mig om att dom uppdaterat sin resdagbok. Måste läsa!! nyfiken''
Jag är fett avundsjuk på er som får vara där och se massa tuffa saker.

Efter det ska jag nana mig, för imorgon ska jag till optikern.
Väldigt ansträngande.

Hoppas jag kan sova. Sover helt ensam på ,ja vet inte huuur länge.
Har ju alltid min David här i sängen bredvid mig annars.
Och sen han åkte har syster nanat hos mig.. : /
Men det ska nog gå bra.


Godnatt /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards