♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 3 september 2008

Av Suss - 3 september 2008 14:35

Nu är det bara resten av denna dagen, hela dagen imorgon och nääästan hela fredagen så är min älskling hemma och vi ses!! Jag längtar såååååååååå!!
David har messat mig två kvällar/nätter i rad nu och talat om att han tittar på Sex and the City och saknar mig  : D   Det är våran grej. hih!
Igår när vi skulle sova, syster och jag så visade jag henne hur David & jag brukar ligga när vi ska sova. Viktoria tyckte inte alls att det var bekvämt : 9 Hah! Men David har inte klagat så det kan väl inte vara så obekvämt? 


Imorse messade moster och frågade om jag ville åka med till Ikea.
Upp och hoppa,gjorde mig ordning och mötte upp henne.
Hon skulle lämna tillbaka lite saker som dom inte ville ha och shoppade några andra saker. Ååååh det finns så mycket jag skulle vilja köööpa!
Tog mina nya högklackade skor, det var ju kanske inte dom bästa skorna att shoppa i, men det gick : D  Hade lite ont ett tag men.. Dom e väldigt fiina !
Sen åkte vi även en sväng till Backaplan och köpte nya skor åt lill kusinen.


Nu är jag hemma, syster har slängt ihop lasagnette´n. Gu va fult de låter,
men det stavas faktiskt så! : P
Jag måååååååååste städa, nu kan jag inte skjuta på det mer! : /
Men så känns det lite som att, om jag städar idag kommer det hinna bli stökigt tills på fredag när David kommer hem. Heheh
Oups, nu får ni höra hur stökig jag är. Hahahah!! ; D
Men det är sanningen, jag e skit stökig av mig. Av någon anledning...
När jag var yngre var jag mycket mer ordningsam.
Min syster gnäller på mig för att jag aldrig stänger garderobs dörrarna,
VARFÖR kan jag inte göra det? Helt idiotiskt. En sån enkel sak lixom.
Hur gör man för att ändra på sig ?? Jag vill ju inte vara stökig.

Tänkte jag skulle röja och fixa lite i alla mina garderober och organisera lite någon dag. Sen tror jag att det är lite så att jag trivs inte helt i min lägenhet och det gör då att jag "stökar" : 9    Bara en liten spekulation. Hah!!

Ne nu måste jag sätta igång och röja lite grann iaf!
Ha det super. /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards