♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 september 2008

Av Suss - 8 september 2008 11:46

Heeejsan !!
Ville bara tala om att jag lever och att jag haft en helt underbar helg med min älskling. Vi har inte gjort något särskilt egentligen, men bara att få vara i samma rum som honom får mig att vara sååå lycklig! : D
Att det kan kännas så bra att vara kär.
Jag trodde jag varit kär innan, men är
ingenting mot nu.
Detta är
riktigt kärlek! <3
 
Finns ingen annan för mig än du hjärtat. Du é bara Min.
Och så ska det fortsätta att vara lääänge hoppas jag! : D
Nu har det snaaart gått 3 månader sen det blev du och jag".
Och jag kan inte hitta ett enda fel på dig, du é underbar!!


Jag börjat sakna Nadja, kraftigt.
Måste nog (nemen, när man skriver om trollen så kommer dom in på msn!) höra av mig till henne skulle jag skriva. Boka ett möte : P Heheh!!
Onsdag fick det bli! Ska följa med till BVC :D


Ne nu måste jag göra mig ordning, ska ner en sväng till AC.
Sen är det dags att jobba! suck..
Känner inte alls för´t. Vet inte vad jag känner för egentligen,
typ ligga i sängen och pussas med
David hela dan : D Helst. hihi!
Skulle vilja åka bort någonstans med honom, det hade varit hur mysigt som helst!


Puss & smink!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards