♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 11 september 2008

Av Suss - 11 september 2008 11:12

Jag kan inte fatta att det är sant.
Andreas Oscarsson,det var dig dom skrev om i tidingen igår..
Aldrig trodde jag att det var någon man kände.
Vi är nog alla lika chockade. 
Stackars din mamma, som har mist båda sina söner.
Det måste nog vara det hemskaste man kan gå igenom,
att förlora ett barn och nu två. (f)
Vila i frid Adde 1987 - 2008


Det är knappt så att jag kan skriva om annat nu när jag just fått veta en sånhär hemskt grej.. Är helt chockad!..

I måndags ploppade det upp en jäkla massa munsår runt hela munnen på mig.
Jag väntade bara på det, men trodde ju faan inte att det skulle bli så mycket!
Fick gå iväg till läkaren på tisdagen, såg ju fan inte klok ut.
Läkaren sa "Ojj då", och skrev ut medicin.
Visste inte att man kunde få medicin för munsår, men det kan man tydligen.
MMKUL, läkarbesök & medicin denna månaden för över 500 spänn!
Det hade jag inte riktigt räknat med. 
Men nu är det förhoppningsvis över, när detta är borta.
Man känner sig ju så jävla söt med blåsor runt hela munnen. NOT*
Blir fan äcklad av mig själv. Fyfan.
Det värsta av allt egentligen är att jag inte får pussa på min älskling.
Det är hemskt att ha det finaste man vet framför sig och man får inte pussa !
Känner mig så taskig, så avvisande. Men jag kan ju inte pussa.
Hade inte pussar funnits, hur fan hade man visat sin kärlek då?
Kramar och beröring räcker inte. 
Men nu är det snart över, har läkt sig väldigt bra tycker jag.

Inte nog med alla kostnader för läkare&medicin så pajjade mina glasögon igår.
Det var väl inte så att dom trasade sönder, men pluppen som sitter mot näsan trilla av. Bara sådär. Hoppas fan dom lagar det utan att man måste betala.
Det är sjukt hur slitna mina glasögon blivit på lite över ett år.
Trodde dessutom att det var mindre än ett år sedan jag köpte dom : /
Men det visade sig vara Mer, sen när jag hitta kvittot på dom. Hmz!
Skulle tagit mig in till stan o fixat dom idag, men jag var såå trött när jag vakna.

Igår hälsade jag på hos Nadja en stund : ) Några timmar.
Hon var barnledig en stund, farmor tog hand om Melina.
Så vi fick ha en stund ensamma, de va rätt skönt. Old times.
Hjälpte till å packa lite och titta på när Nadja lagade mat.
Vi hittade massa gamla brev och grejer, från högstadiet. Kul : D
Måste rota runt lite i mina saker med någon dag. 

Ne nu ska jag gå upp och börja göra mig ordning.
Börjar jobba halv två ! : / suck.

Puss&kram/S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards