♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 september 2008

Av Suss - 15 september 2008 07:31

Igår fick Daviiid ett kärleksbrev av mig : 9
Så skratta han bara : O 
HAHAH >.<

Grejen var att för några dagar sen när jag var hos Nadja, 
rensa vi på hennes förråd och då hittade vi kärleksbrev som hon & Nicke skrivit.
Tyckte de va skoj att läsa såhär efteråt, vill ha såna saker jag med!
Men Daviiid vägrar skriva brev. Han tycker inte om det : P   tydligen.
tönt ; 9


Idag börjar mitt "nya" liv. (som om jag inte sagt det förr)
Tänkte försöka börja simma och träna på gymmet.
Ska kolla upp vad ett simkort kostar, syster Toria tycker också om att simma så jag tänkte att hon kanske också är På. Blir ju lättare att komma iväg då.
Simma varannan dag och träna varannan. Kan funka?
Måste börja röra på mig, ingenting som funkar i denna kropp. Hah!
Daviiid studsa upp ur sängen förut, kvart i sex!! 
Han ska minsann börja sitt "nya liv" idag. Alltså träna.
Synd att vi inte kunde träna tillsammans, då hade man kunnat sporra varandra.


Nu är mitt munsår näästan borta. Känns verkligen som jag haft det i en evighet. Men det är "bara" en vecka.
Trött på frågor om vad jag har runt munnen o grejer.
En kvinna frågade mig om jag typ hade käkat en munk eller nåt å hade sånt pulver runt munnen : / eeh.


Idag åker min kollega till spanien. Jävla henne då : P
Förra veckan kom en annan kollega hem från mallaga. Hmz
Jag vill också dra iväg till ett varmare land.
Det är ju sviiin kallt i sverige. Kommer änna som en chock.
Väntar på att dom ska sätta igång värmen i elementen, fryyser ihjäl här hemma. BRRR!!

Ne nu ska jag ordna med lite viktigare saker,
kolla vart man kan simma och som är billigt.
Sen ska jag kolla upp bilskola med.!

Om en timme ringer mig väckar klocka. Uuusch va trött jag kommer vara Då.
(kunde inte somna om när älskling gått....)


Puss&heeej /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards