♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 19 september 2008

Av Suss - 19 september 2008 13:05

Sådär ja!
Tvättningen gick fint, jag manglade till & med lakanen! : D
Lite överkurs, men jag hade ju ändå inget bättre för mig. Hih!
Jag hade värsta turen. Efter jag hade varit ute och gått en sväng & handlat frukost så hade dom stängt av hissen.. Även när jag traska ner till tvättis igen. När jag kom med den tuuuunga säcken med blöt tvätt så hade dom startat den igen. Vilken tuuur! Hade aldrig orkat släpa den där tunga säcken 5 våningar upp! Pheeeuw* Skyndade mig ner för att hämta det sista.
Nu är det iaf klart, hängt upp allt det blöta också. 
Damma & dammsuga e jag inte alls sugen på, men jag får väl ta tag i det med.
Innan det är dags att börja göra sig klar för jobbet!..
På 3-4 timmar borde jag väl hinna med en hel del!
Skulle egentligen varit iväg å simmat med syrran, men vi hoppar det.
Jag tog mig en promenad runt Ranne i fm. Och tänkte ev gö lite pilates.
Annars så räcker det nog med träningen från städandet : P Haha!!

Ne, om man skulle ta och sätta fart då !

Tjingeling /S


David, du är ljuset i mitt liv <3

Av Suss - 19 september 2008 08:45

Japp så é det.
Jag är uppe och tvättar klockan åtta!
Det var typ det enda som fanns,så jag hade inte så mycket val.
Tvättkorgen var mer än överfull!
David var världens tröttaste imorse och kände inte alls för att gå upp å jobba.
"Fiis" messade och frågade om David försovit sig. Hihi
Det tycker jag var gulligt, det kunde ju faktiskt varit så : 9

Kändes som det var rätt gott väder ute idag,
så i nästa tvätt sväng tänkte jag nog ta en promenix.
Ska man käka före eller efter ?
I regel ska man egentligen äta efteråt, men tänk om jag svimmar?! : P

Känner mig riktigt redig som kom iväg till gymmet igår.
Det känns i rumpan idag. Tog i rätt bra : 9
Fast det skulle nog kunnat få kännas liiite mer. Stretchade kanske föör bra?

Igår efter jobbet fick jag god mat hemma hos pappa & syrrorna.
Kyckling, ris & curry sås. Och sallad! : ) Mums.
Jag har lyckats äta hemma hos antingen mamma&mormor eller hos pappa&syrrorna i flera veckor nu. Värsta skönt att slippa laga egen mat. Hih!
Latmasken själv.  eller jag gjorde faktiskt pytt i panna häromdan så.

Igår när David kom så hade jag tänt ljus lite runt om,
istället för att tända en Omysig lampa.
När han kommer så frågar han "har strömmen gått eller?" Hahaha!
Här försöker man vara lite "romantisk" så frågar han om strömmen gått. *asg*

Förresten vilken tur jag hade, dom har inte stängt av hissen idag.
Undra om dom inte jobbar på fredagar eller om dom börjar senare?
Skönt att slippa kånka och bära allt tvätt upp till 5e våningen!

Nu ser jag att det blev lite hattigt inlägg. 
Men så får det bli : P   Känner mig lite tankspridd.
Nu ska jag fixa med lite annat.

Ha en bra dag ,
kommer säkert mer inlägg under dagen! : D
P&K /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards