♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 21 september 2008

Av Suss - 21 september 2008 21:59

Fan vilken bra kväll vi hade igår!
Jag har nog aldrig sett en stoltare syster.
Det lös ur "Fis" ögon och leendet det var större än det brukar ; D
6 Killers spelade på Sticky & vi var där som stöd och deras största fans!
Dom var förband till ett sååååååååååå j*vla dåligt band. 
Ursäkta, men det var faktiskt så. EEEEH
Vi längtar och väntar till både eran skiva som snart ska släppas & till nästa spelning! : D
Tog lite bilder, hade tyvärr bara mobil kameran att ta med så det blev ju inte världens bästa bilder : (    Alla hade glömt att ta med kamera. hmz

Jag blev lite väl rund om fötterna.
Vetefan hur mycket jag skvalpade i mig. Har för mig att jag sa att jag inte alls kände för att supa & att det var "Fiis" som satsade på att bli "knull-full", Haha!


Kan säga att jag mådde inte alls nå vidare när jag vakna. Buhäääe'
Hela dagen har varit jätte seg och jag har mått illa hela dan. 
Men det är ju självförvållat , som min kära pojkvän sa : 9   Hah!
David och jag har bakat äpple paj, fyyy vad vi mådde illa efter vi ätit den.
Ändå fortsätter jag att äta på allt möjligt annat. E sååå sugen & hungrig hela tiden. När ska baksmällan släppa taget?!   Iiiiiisch'

Nu är det snart dags att åka till stan och hämta min kära syster som jobbat på donken. Det har ju hänt så mycket senaste så man vill gärna inte att dom åker hem ensamma på kvällen.! : /


Ne nu ska jag avsluta!
Daviiid, jag hjärtar diiig<3 mycket!

PoK /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards