♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 26 september 2008

Av Suss - 26 september 2008 08:59

I tisdags när jag vaknade var jag super kissnödig.
(vilket jag inte brukar vara)
3e gången på kort tid som jag fick springa å kissa så kissade jag blod!
Mamma fick ringa vårdcentralen, IGEN!!
Jag börjar bli jävligt trött på att springa på det där stället. HRM
Fick en tid till läkaren.. När jag kom dit fick jag göra kissprov.
Det var så grumlig att man kunde inte se botten på muggen!! : /
Dom konstaterade att det var urinvägsinfektion.
Jävla nötter! Jag måste ju gått med skiten sedan första gången jag var där.
När jag gick därifrån sa jag till läkaren "jag hoppas inte att vi ses mer på ett bra tag."   Nu är jag faktiskt trött på att slänga ut massa pengar på sånt där.
Så det blev till att lösa ut ytterligare en medicin denna månaden.
Vågar inte ens räkna ihop alla mina läkar/medicin kostnader denna månaden.

Ye ye, till något annat.



Nadja, Nicke & Melina flyttade över till den fina sidan av bron igår.
Gerrebacka! : O
Till en alldeles nybyggd lägenhet. Fan va fuskigt : P
Jag e också riktigt sugen på att flytta nu. Men vart då?

Har fortfarande inte fått se någon bild på den lilla nyfödda.
Jag e så nyfiken att jag snart spricker : P


Igår fick Daviiid en nyckel hem till mig.
Ett litet steg framåt : )
Han fick även ett jätte gulligt kort (som jag tycker då).
Det stod såhär på utsidan..
Att vakna varje morgon
till en himmel
som är blå..

Inuti..
Att få känna riktigt lycka
Är förunnat väldigt få
Men jag har haft den lyckan
Att jag har träffat dig
Och det är det jag vill s'ga
Att du är bäst för mig

Under skrev jag..
Jag älskar Dig 
Din Susanne<3

Visst e jag gullig (a)
Hoppas inte David tar illa upp att jag skvallrar vad han fått : P
Men det tror jag inte. hih

Jag älskar dig & du älskar mig<3
-Kärleek-



Idag tänkte jag åka en sväng in till stan och lämna in min skrot mobil,
som gått sönder.
Pheeeew, hur ska jag klara mig utan den i flera veckor? :' [
Måste använda min andra, rosa telefon som e värdelös.
Och såååå jobbig att skriva sms på. Suck'
Sen tänkte jag höra med Nadja om jag kan komma dit en sväng och kolla.
Vi saknar varandra : D HIH!

Ne nu har jag legat här sedan sju tiden.
Fixat och trixat på bilddagboken och lite så.
Nu får jag snart ligg skav, ska gå upp och äta frulle sen göra mig ordning!

Puss&Kram /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards