♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 29 september 2008

Av Suss - 29 september 2008 11:19

Fredag : 
Åkte in till stan en sväng. Skulle lämna in min mobil telefon som e paj,
men när jag kom dit hade jag glömt lite papper så det blev inget med de.
Kikade runt lite, letade egentligen inte efter något.
Men det blev 2par LEE jeans från BikBok. 
Fick 2par till mindre än priset av ett! :D    Sånt gillar vi.
Dom är lite i tajtaste lagret. Men jag har inga planer på att gå Upp i vikt så. .
Sen skulle jag åka till Nadja, checka deras nya lya.
Tog 42an, tror ni inte faaan att bussjäveln dör mitt i ett stopp ljus!!?
Nästan alla på bussen hade gått av, då starta den. Och jag satt ju kvar :D
När vi kom till Körlkarlens gata hoppade resten av och tog 42an som kom bakom. 
När vi kom till Kärra ser jag den första bussen jag satt på, komma från andra hållet!? Fan va störande. 
En resa som skulle ta 3o min tog 6o min istället. ÅH!
Sen när jag hoppar av bussen, har jag världens skoskav och det var ju en bra bit att traska för att komma hem till dom. Aootch'
Det var himla fin lägenhet! Trodde bara den skulle va liiite större :P
Men det är ju lagom till dem. 
Fick träffa Melina en liiiten stund, sen åkte hon med sin farmor.
Jag titta på när Nadja packa upp och dona. Sen kom Nicke också.
Lite senare kom min älskling, kolla läget och sedan åkte vi hem.
Hände inte så mycket mer tror jag ?? JO!!
Vi handlade, älskling lagade köttfärs sås och makaroner.
Jag hade tydligen inga spagetti :P
Varken David eller jag Kan laga mat, så det blev att ta fram kok boken.
Men det blev ju bra. Fick lägga till lite kryddor bara :)
Det blev svinit gott. Fick till & med mä mig matlåda till jobbet dagen efter.
Då var det ännu godare! :D
Sen hände det inte mycket mer. Vi tog det lugnt.

Lördag :
Jag jobbade o8:3o - 18.15 Efter det kom min älskling.
Jag duschade och gjorde ordning mig. 
Sen åkte vi till Bergsjön, David´s kompis och flickvän har flyttat dit.
Jätte fint lägenhet! Helt ny renoverat. 
Men jag skulle ALDRIG flytta till Bergsjön!! :/
Innan vi skulle åka därifrån så följde vi med och mötte upp några vid spårvagnen, det var ju skit läskigt!! Uuusch.
Det var iaf gö kul att träffa och se vilka David pratar om.
Det är alltid roligare att ha ett ansikte till namnen :P
Efter det åkte vi till Mackedonken. David hade inte ätit något på hela dan.
Tja, sen hände det inte mycket mer... :)
Jag var hur trött som helst och somnade till slut på soffan. Snark :9
Sen knuffa David på mig och sa att vi skulle lägga oss.
Då blev jag ju givetvis pigg. Och vi somnade inte förrens vid två.

Söndag :
Jag jobbade 1o.3o - 18.15 Efter det kom älsklingen :D
Hämtade upp mig, vi åkte till Von Lidl :P   Köpte sån färdig pizza deg & tillbehör.
Fixade pizzan, käka och sen lata vi oss bara.. 
Det blev en lugn och skön kväll..

Idag :
Älsklingen gick till jobbet sju imorse :(  Jag ville gooosa. Han med :9
Jag somnade om, till slut. Vaknade igen vid halv tio.
Har betalat räkningarna och sen hamna jag här.
Pratade nyss med syster yster. Hon berättade om helgens bravader :)

Nu ska jag avsluta här. Ska faktiskt storstäda idag tänkte jag.
Sen blir det nog gymmet. Känner att jag Måste åka dit,
för jag sa till David att jag ska dit :P   Hehehe...

Puss&Kram /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards