♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2008

Roooooosa :D

Av Suss - 14 oktober 2008 09:45

Igår var jag ledig. Som alltid varannan måndag :)
Slappade hemma hos mamma & mormor halva dagen typ,
sen ilade jag hem å började måla köket!
Målade en gång, sen på kvällen målade jag en andra gång.
Blev ju hur sött som helst :D   Vill köpa en ny gardin också.

Nu e det bara köks stolarna som ska putsas av med lite fint sandpapper,
sen målas gråa. Sen ska det köpas lite dukar å så tänkte jag. 
Man måste ju trivas i sitt hem, inte sant? :9

Hälsade på Annika på fritidsgården en liten stund,
sket ongarna som var där börja tjöta å så " man måste faktiskt vara medlem för att vara här!"      "Men det är jag, sen minst 5 år tillbaka!" ; )
Dom blev helt paffa, dom har ju sett mig i kassan på jobbet så dom trodde väl kanske att jag inte är härifrån och att jag e jätte gammal eller nåt. Haha!!

David kom och hämtade upp mig, vi åkte till Ikea.
Skulle köpa lite galgar, men det fanns inte en endaste j*vla galge!
Det såg ut som en bomb hade slagit ner på Ikea.
Dom höll med andra ord på att bygga om,och ingenting var där det skulle!! :/
Blev inga galgar, men en liten glass! ;D

Måste berätta en kul grej som hände igår morse, som jag hade glömt av! :P
David´s mobil alarm ringer klockan halv sex, eller vad den var.
Jag frågar "vafan ringer din klocka för!?" David svarar "jag vet inte, det undrar jag med!?"  Hahahah!! Han skulle ju gå upp! :P
Vi trodde det var helg. eller nåt. Fan va vi skratta åt det sen.

Imorse så försov han sig. Han blev helt besviken på sig själv,
för han skulle ju möta sin kollega och dra till gymmet. Stackars min älskling.
Men du tränade ju faktiskt igår morse OCH spelade badminton.
Så jag tycker inte att det gjorde något att du missa imorse.

Apropå träna så är jag så j*kla sugen på att sätta igång igen.
Men är Livrädd att bli sjuk IGEN, när jag precis börjat känna mig Bra!..
Mitt immun försvar är tydligen inte på topp.

Nu imorse när jag vakna tänkte jag gått in i badet och rakat benen som jag inte gjort på ett antal dagar. Var stensäker på att jag hade en hel påse med rakhyvlar men där fanns INGA! :O   Blev tjurig och gick å la mig i sängen igen. 
Dumma !!!  

Min frukost som jag köpte igår är hemma hos mamma & mormor.
Så nu tänkte jag faktiskt slänga på lite kläder och gå dit! :)

Min mobil telefon är klar på reparation nu! :D
Men den kommer inte finnas där att hämtas förrens fyra i eftermiddag.
Då är ju jag på jobbet, så får väl hämta den imorgon istället... :(

David, i mina ögon finns bara du <3


Ha det så fint fokes /S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards