♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

¯¯²-» Kusin vakt

Av Suss - 27 oktober 2008 06:53

Godmorgon! Idag är jag uppe före tuppen,igeeen... Daviiid har ju börjat jobbet klockan sju senaste tiden och har varit tvungen att ställa klockan kvart i sex,jag har blivit pigg under tiden innan han gått. Inte så konstigt om man blir pigg när man blir ihjäl pussad! HiHi'  Helt underbaaar. Det är ju jätte mysigt att pussas & gosas på morgonen!! Idag är jag ledig och har en del grejer att uträtta. Jag ska passa lilla Evelina från strax innan elva tills någon av päronen kommer hem från jobbet. Hon ska få följa med mig på äventyr idag. Det är så roligt nu när hon är så stor att man slipper byta blöjor,att ha vagn med sig när man går ut & att hon Kan prata så man förstår henne! Vi ska nog ha roligt idag tillsammans. Moster lurade i henne att hon skulle säga att vi skulle åka och bada. Men det känner Inte jag för, så det får bli annat skoj! Jag frågade henne igår själv vad hon ville göra när vi skulle leka. Då sa hon att vi skulle vara hemma. Hahahah. Sötnos! Vi ska nog leka på apoteket en sväng, mormor behövde hjälp med att hämta mediciner, eller jag tar kanske det innan. Får se om jag hinner. Ska snart iväg till gymmet tänkte jag. Jobbigt läge bara att jag inte har någon frukost! Blir jobbigt om man ska träna på TOM mage. Ingen bra idé. Apropå mat så bjöd mormor David och mig på sen middag igår. Trevlans! Och i natt drömde jag att mamma, mormor, David, hans mamma och jag åt middag. Det var jätte konstigt. Det skulle föreställa att vi var hemma hos David men det såg lite ut som hemma hos mormor´s syster. Så skumt!! Klockan är Bara sju!! Fattar inte att jag är uppe vid denna tiden, utan att behöva det! Jag funderar på att boka en klipp tid, vet bara inte vart. Tycker inte jag känt mig så nöjd senaste gångerna jag klippt mig. Trivs inte alls med mig själv just nu. Jag får inte ha linser,mitt hår ser ut som f*n, färgen är helt fel. Jag saknar mitt blonda! Att man aldrig kan lyssna. Mormor har f*n alltid rätt. Undra om mormor är vaken vid denna tiden? Är jäääätte hungrig och hon brukar alltid ha någonting gott att äta. Hihihi... Här kan jag ju iaf inte ligga! Usch, börjar änna bli snorig igen. Jag är livrädd för att jag ska åka på den där influensan. Mormor ska ringa och kolla hur mycket det kostar för mig att ta sådan spruta mot det. För mormor som ligger i riskzonen kostar det 1ookr. Det kan ju inte kosta sååå himla mycket? Nu ska jag ringa och kolla om mormor är vaken. Puss & kram /Susanne

Måste berätta 2 saker till, igår skrev jag ju om att jag snubblat på dator sladden. Inte nog med det så klämde jag ju fingret i kassalådan på jobbet i lördags också. J*vligt klantigt om man säger så. Hahah. Men så kan det gå när det är stressigt. Nu glider en grej till in.. Igår när vi öppnade så kom det huuur mycket folk som helst, tack vare att man ändrat tiden. Hade enorm kö i en halvtimme. Och med våran tur så hängde sig kassa nr2 så vi kunde bara ha en öppen! Nu har jag babblat bort mig så jag minns inte vad det andra jag skulle skriva var. JO förresten,jag fick ett sms från Telenor i förrgår att jag ringt för över 2ookr. Jag tänkte vafaen jag kan väl inte ringt såå mycket redan?! Kollade upp detta på Mina sidor på datorn, där stod det att jag ringt i 1h och 35min. Det kostar f*n inga 2ookr! Sen lite längre ner stod det att jag köpt någonting för 79kr. Ringde kundtjänst och fick reda på att man kunde gå in och kolla Vad det är jag beställt. Visade sig vara TV i mobilen, som jag tackat ja till att få gratis i en månad och sedan ska jag betala för det. Det har jag F*N inte alls beställt. Tjejen jag pratade med sa att jag skulle återkomma imorgon (alltså idag) när teknikerna är där. Det måste ha blivit beställt när min telefon var trasig och gick in på internet av sig självt! Den hängde sig nämligen en gång när den gått in på internet. Innan jag lämnade in den på lagning. Tänkte gå till Telenor idag och fråga om dom kan hjälpa mig så jag slipper betala för det. Eftersom telefonen var trasig när det blev beställt. Moorrrr. Oj va långt det blev. Hehehe. Jag som bara skulle lägga till 2saker. Ha en fin dag! Hejdåååå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards