♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 19 december 2008

Ledig idag.. Jobba helg

Av Suss - 19 december 2008 11:45

Gu va störande. Igår kväll vid stängning så kom det en kund 3min innan vi skulle stänga. Hon handlade jääääätte långsamt o sen när hon vääl kom till kassan (fem minuter efter åtta) så hittar hon inte sitt bankomat kort och börjar rota efter det. Klockan var tio-kvart över när vi stängde dörrarna. Sånt gör mig så trött. Tycker det är lite respektlöst att inte skynda sig när man Vet att det stänger om bara några minuter. Vi har ju ingen rätt att slänga ut kunderna. Men man kan väl iaf tänka sig för? Vi kom iväg från jobbet tio minuter senare än vad vi ska egentligen. Tur att det inte är så jämt.   David kom och hämtade upp mig på baksidan. När vi kom hem så fick jag rusa ner med tvätt.. Fick tvättat 3 maskiner! Phew. David var snäll o följde med i varje sväng, tycker det är obehagligt att springa där nere ensam på kvällarna. Vi tittade på teve o latade oss. Pappa kom förbi en sväng, hjälpte honom att betala in en räkning. Hans dator hemma har pajjat eller något. Vetefan va dom gjort med den.

Imorse vaknade jag av att David sa högt och tydligt " JAG HAR FÖRSOVIT MIG!!"   Då pratade han tydligen med sin chef som ringde :P   Det gjorde inte så mycket att han försovit sig för det hade chefen också gjort. Heheh. Dom hade ett jobb i Uddevalla, som var klart redan klockan halv elva. Så nu är älsklingen påväg hem. Eller är redan hemma? Han svarar inte på mitt sms så han kanske är i duschen eller nåt..  Jag själv var helt dööd när min klocka ringde klockan tio. Har ätit lite frukost o latat mig. Ska duscha nu strax tänkte jag. Ska höra med David om vi kan åka till Allum sen o handla några presenter och julklappar. Mamma kommer upp sen lite senare med o ska handla mat åt mormor. Tänkte åkt med där men får se hur jag gör..

Dom här j*vla vidsdomständerna! Vad ska man med dom till!? Det gör så förbannat ont när dom växer upp och dom får f*n inte plats heller! Har så ont i alla tänderna i underkäken, visdomständerna får inte plats! :/  Man borde väl kanske gå till tandläkaren å dra ut dom egentligen. Men vafan kostar inte det då!? Hmz.


Tele2 reklamen med det där äckliga fåret! Vem faaaaan har kommit på den?


Ne nu får jag väl göra mig ordning.
Puss&Kram Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards