♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Suss - 2 januari 2009 12:47

Först ska jag börja med att rätta till lite fel. Det var tydligen lördagen vi var på Ikea o det där.. :P  Frågade David. Hi Hi-

Hej! :D   Idag vart de ingen sovmorgon trots att man är ledig. Upp å hoppa klockan halv nio, käka frukost och gjorde oss ordning. Kvart i tio var vi på Ikea i Bäckebol och väntade på att dom skulle öppna! Vi skyndade oss in till Hylla 21 fack 4 och där låg 8st av skrivbordet vi ville ha! :D Äntligen! Jonas skrivbord i Björkfanér! Vi kände oss jävligt nöjda i kassan :)  En hel veckas väntande på detta skrivbord. Hoppas nu inte att det gör oss besvikna när vi packar upp det bara :P     Igår kväll tömde jag mitt "skräp skåp" ute i vardagsrummet som nu ska bli en av David´s klädgarderober! Kände mig lagom nöjd när jag var klar. Hälften åkte i skräpet! Hittade min gamla mini disc, ingen som vill köpa´n? :P Hahha! David´s pappa var tydligen lite sugen på en såndär.

Efter Ikea besöket lämnade vi skrivbordet hemma o sen åkte vi iväg för att inhandla en sak som David behövde till att fixa sin morfar´s spis. Han har satt en tidknapp till den, så han inte ska glömma stänga av! :P Smart va! Vi kom hit för typ en halvtimme sen, jag tog med mig en massa grejer som jag kunde roa mig med. Men nu é han redan klar! :O  Hejjegud vilken snabb lysmask man har :P Hahah!

Igår förresten så sålde David iväg sin chevrolet trail blazer! Det kändes lite sorgligt att se den försvinna iväg... :(   Men det kommer sparas en j*vla massa pengar på att den inte är i David´s ägor längre :P  Tjejen & kille som köpte den hade tydligen haft något liknande tidigare men lite äldre modell o som drog lite för mycket bensin. Men denna drar också en hel del?! :S  Hmm.. Ja ja, inte våra problem :9  

Hänt mycket dom senaste dagarna. Min säng sa hejdå, David´s säng sa hej! Min bil sa hejdå, David´s bil sa också hejdå..
Och idag sa skrivbordet Jonas HEJ :D  


Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Undra om vi ska åka snart igen?
David´s mamma och morfar är på begravning.. :(
Kanske ska vänta tills dom kommer? Det kan kanske ta en stund?
Man brukar väl gå på någon mottagning efteråt, oftast?

Fick ju munsår igår. Fan va ont jag har! Och salvan jag har hjälper ju fan inte. Kanske kan vi söka upp ett apotek på hemvägen. Hatar munsår! Så frustrerande! Jag får inte pussa på Daviiid! :'(


Hajdoo/ Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards