♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Suss - 3 januari 2009 20:11



Evelina & jag nyårs pussas ;D




Min vackra
gravida moster <3



Nu har ni äääntligen fyllt 18 år ;D <3

Av Suss - 3 januari 2009 19:00

Det började med att vi la oss lite sent igår, jag kunde inte sova någonting i natt för det kliade så vansinnigt i halsen! Klev upp klockan sju-halv åtta, gjorde mig ordning o så sen var det dags att rusa ner till jobbet. Första 1-2 timmarna gick väl snabbt över. Det var inte alls mycket kunder.. Men efter lugn kommer stormen :P Det öste in med folk, kassan börja dampa sig. Morr! Sånt gillar vi inte. Efter det kändes det f*n som allting sket sig. Kassan krånglade flera gånger och pant maskinen, den pep nog var 5e minut! GAAAH! Känns som allt sånt här Bara händer när Vi jobbar helg. Tydligen ska vi byta helg kollegor. Jag ska hedanefter jobba med chefens dotter. Jag hade gäärna jobbat med moster<3 istället, så vi kunde ha ledigt samtidigt! :D   Kunde man kanske umgås liiite mer än vad man gör nu. Antar att det inte är någon idé att tjafsa emot. Det blir säkert jätte bra med L också :) Idag har vi inte hunnit med allting vi skulle så imorgon blir det maaaassor att göra! Phew. Det som brukar vara mycket att göra annars :/   Idag har David´s stationära dator flyttat in och invigt skrivbordet Jonas :9   Det blev ju bra!   Nu har min älskliing gjort lasagne åt oss :)  Sicken lyx man har! Resten av kvällen blir det bara att slappa hoppas jag. Känner mig helt död. Imorgon är det ännu en dag för arbete sen är man ledig 2 dagar :) skönt!  Fan att man fått en sån dålig ovana att äta godis och annat gott. Har änna lite apstinens! :O  eller iaf ett j*vla sug efter något GOTT!

Puss&Kram Susannne<3
 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards