♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Suss - 4 januari 2009 20:26

Gokväll!

Äntligen var denna helgen över. Idag har vi haft så j*kla mycket att göra på jobbet. Hann nätt och jämt med att ta rast! Orkar inte ens skriva om de. Blir helt trött! David har hämtat hit aaalla sina kläder idag. Herregud! Människan har ju nästan mer kläder än mig! :P  Hi Hi. Förresten just Nu är han iväg o hjälper någon granne´s släkting, strömmen hade gått hemma hos dom. Eh. Kycklingen är klar... Borde jag börja med riset och såsen, eller? Ingen aning. För David glömde nämligen sin mobil här på "Jonas" ! :/   Det blir mitt i natten mat idag, kycklingen var ju tvungen att vara inne i ugnen i 1½ timme. Phew. Jag fuskade och åt lite lasagne från igår. Magen morrade för mycket. Vart är han? Hur lång tid kan det ta. Har förresten släng in tvätt för en stund sen. Gillar Inte att gå till tvättstugan ensam på kvällen! :/  Men jag var ju tvungen.. David fick massa handdukar o så fick vi ju varsinn morgonrock i julklapp som behövdes tvättas upp. Har mer grejer som måste tvättas, åker med i nästa sväng. Är det någon som är intresserad av såna här saker? Hahaha. Jag skriver egentligen inte för någon annan skull än Min. Så ni som läser får stå ut! :P  Snart får jag pussas igen! Munsåret é mycket bättre! :)   Ne nu ska jag avsluta här å spana någon annanstans.

Puss & Kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards