♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Suss - 9 januari 2009 10:48

Godmorgon, eller det är kanske mer förmiddag nu :P   Idag hade jag ställt klockan på tio. Frivilligt. Jag kände att jag kan inte sova bort hela dagen.. Känner mig lite piggare idag, solen har tittar fram igen :)  Tänkte få i mig lite frukost och sen åka över till gymmet. Känner ingen motivation alls. Men det är väl bara att göra det! Tog fram vågen igår och den visade att jag gått upp ytterligare några kilon. Så nu är det STOPP på godis och annat gott! Undra om det är så att när man träffar en partner så äter man mer? David har sagt ett flertal gånger att innan han träffade mig så åt han nästan inget godis eller drack någon dricka. Jag gjorde inte heller det innan. Men under tiden nu när vi varit tillsammans så har det blivit alldeles för mycket sånt, av någon anledning? Nehepp, jag får väl sätta igång med frukosten o sen packa ihop min lilla väska..


Puss&kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards