♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Suss - 10 januari 2009 11:15

Gu vad dagarna går fort. Det är redan den 1o:e! Igår kom jag som sagt iväg till gymmet. Gick/joggade & sprang på bandet i 1 timme. Kände mig sååå duktig när jag var klar! :D  Innan det hade jag solat 2o min. När jag kom in i omklädningsrummet så såg jag hur RÖD jag var i ansiktet & alldeles vit flammig runt munnen :/ Tänkte att såhär kan jag ju inte gå ut till gymmet o se ut! Men jag tog mig mod och gick ut en stund ändå. Hann göra lite på "rump" maskinerna som är precis utanför omklädningsrummet sen kom min älskling o hämtade upp mig :) Skönt att få duscha hemma. Duscharna på gymmet är inte så himla fräscha...


Imorse vaknade jag "pling" strax innan nio! Suck.. Varför vill min kropp inte sova när jag är ledig!? Det kändes som hela kroppen hoppade, så jag beslöt mig för att kliva upp. Gick ner till affären o köpte juice och frallor. Tjötade lite med moster & Katta på jobbet sen gick jag hem o väckte min älskling som låg o nanade.. Nu har vi ätit frukost och jag vet inte vad som händer. Är rastlös. Men det känns som att allting kostar pengar som man kan hitta på och jag har användt på tok för mycket pengar denna månaden!


Ha en bra dag fokes puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards