♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Suss - 11 januari 2009 20:52

Heeloou!

Det blev ingen sovmorgon idag heller.. Fis lurade med mig på Body Pump pass i Åby :9   (hoppas hon lurar med mig fler gånger,tihi)    Känner mig liite duktig iaf som gått o tränat på en söndags förmiddag. David kom iväg till sitt gym han med. Fis och jag hämtade upp mormor på hemvägen me. Hon hade besökt sin syster ute i Näset. Ätit krabba och druckit rom, hon va allt lite bakis. Hihih, stackarn! När jag kom hem blev det ett bad och en dusch.. När jag just tagit på mig underkläderna tittar min älskling in genom ytterdörren :)   Vi slappade framför teven en stund och jag gjorde mig ordning för att åka på middag hemma hos hans päron. Det bjöd´s på hemma lagad fiskgratäng och till efterrätt päronhalvor med någonting på i ugnen och glass till det! Jätte gott alltihopa. Brukar inte tycka så mycket om fiskgratäng men denna var jätte god :) Fick med mig en lunch låda :D  Gööött. Slipper man tänka på att fixa mat till jobbet! Hon är så himla rar David´s mamma. Så omtänksam o snäll! :D   Vi fick slita oss därifrån när klockan var kvar över sju för vi skulle nämligen hem och rensa tvätt. Tjugo i åtta stod vi klara att gå ner till tvättis, just när vi tänkte kliva in i hissen så frågade jag David "Vad är klockan egentligen?"  Det var bara till att backa in igen och vänta in tiden. Vem träffar vi inte i tvättstugan då? :P Jo, Fiiiiiiiiiiiis :D   Hennes tvätt hade inte fått centrifugera klart. Dumma
boknings system. Nu är det visst dags för oss att kila ner och byta till torktumlaren. Puss & Kram Susannne<3


- Jag älskar Daviiid<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards