♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Suss - 13 januari 2009 11:11

Hallåååååe!

På jobbet igår; Inom 1o minuter hade en pundrare snott någonting som han lagt innan för jackan, gått rätt ut förbi mig och en kund. Som han dessutom kände. Vi båda blev jätte chockade :/ Jag sa ingenting till honom för det gick så himla fort och han var påtänd. Kunden som "kände" honom tyckte inte heller att det var värt att säga någonting, man vet ju aldrig hur dom reagerar.. Strax efter det kommer två stycken kvinnor in runt 4o-45års åldern. Dom skulle köpa cig och kom direkt fram till kassan. Plötsligt börjar dom tjafsa om någonting och börja vifta mot varandra. Det slutade med att den ena drog den andra i håret och då gick hon som blev dragen i håret iväg. Hon gav mig sina mynt innan hon gick och jag bara satt där som en fågelholk och frågade vad jag skulle göra med dom? :/ Kvinnan som stannade kvar tog dom och köpte sina tre paket LM och gick därifrån. Hahahah. Vad är det som händer? :S :P
För övrig så gick det bra... Hehe

Jag kom hem, min älskling låg framför teven o slappade.. Vi gjorde ordning nudlar & knäcke macka.. Sen tog vi det bara lugnt. Kollade på någon dokumentär om kvinnor som säljer sig utomlands. Bossen över det hela försökte få det att låta som att dom hade det bra där. Men man såg ju att många av dom mådde riktigt dåligt o ville där ifrån. Det är inte klokt att dom ska behöva välja såna jobb för att kunna försörja sina familjer :/ Uuusch. 


Idag klev jag upp alldeles strax efter David. Ganska exakt klockan sex. Vaknade till liv o käkade frukost. Jag tog bussen strax efter att David åkt till jobbet. Solade, gick/sprang på bandet en timme. Sen körde jag lite på gymmet. Nu är jag helt slut och vill bara döööö. Trodde min träningsvärk skulle släppa, men nu känns det ännu värre! Kan knappt gå! :O  Tänkte hoppa in i duschen nu. Sen ska jag fixa till lite käk att ta med till jobbet och göra mig ordning..

Puss & Kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards