♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Suss - 14 januari 2009 13:43

Tudeloo.

Idag tog jag mig en sovmorgon till tio, snoozade lite med så skickade min älskling ett sms och frågade om hans ängel var vaken än? :P   Efter det klev jag upp.. Ringde mormor o frågade vad hon hade för sig. Packade ihop lite frukost och gick dit o käka. Det är ju så himla trist att äta ensam... Vi åt och tjötade lite.. Sen ringde moster på sin rast o talade om att chefen frågat henne om hon kunde hjälpa mig med ledigt på onsdag. Då blev jag genast mycket glad :D  Men sen sa hon att isf skulle hon förlora timmar. Åh det är ju taskigt isf... :/  Hoppas han kan lösa det med nåt annat. Vill verkligen gå på teori kursen, så jag kommer igång med körkortet snart! Tiden går ju så himla fort med.. Efter det lånade jag mormor´s kärra o hämtade massa saker som skulle bort till pappa & syrrorna. Lastade av dom där o sen tjöta jag lite med pappa.. Det var änna längesen. Han har varit sjuk o så senaste me så man va ju lite orolig för honom... Nu är jag hemma, diskade upp lite grann sen satte jag mig här. Var bara tvungen å kolla om de hänt nåt roligt. Det hade det inte :( Nu ska jag plocka in lite tvätt o fixa till sen är det duschen som gäller. Ska springa upp till mormor o laga mat med. Vi bestämde oss för att äta tillsammans. (kom sen på att David kommer ju hem innan jag går iväg, men då kunde jag ju inte med att ställa in hos mormor..) Så nu får jag rappa på lite om jag ska hinna med!

Puss&Kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards