♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Suss - 15 januari 2009 11:07

Heeeje.

David klev som vanligt upp klockan sex, jag slumrade vidare.. Drömt så frukstansvärt mycket att jag var helt slut när jag vaknade. Fick slita mig upp ifrån sängen.. Kom iväg till gymmet lite sent, så jag hann bara sola & gå på bandet 1 timme. Kände mig helt omotiverad, benen var tunga som klossar och ville bara gå bakåt. Fick ju skoskav av mina andra gummidojjor så jag provade på ett par andra jag har. Med dom så hade jag ingen balans :S  När jag gick där på bandet kändes det nästan som om jag vore full! Åkte hem och gjorde mig ordning. Sen började jag jobba halv två. Full styrka fram till klockan fem, resten av kvällen jobbade jag med chefens dotter. Nemas problemas. Plötsligt var klockan åtta! Fick skjuts upp för backen och på parkeringen träffade jag alla möjliga :P   Hejja lite på dom o så, sen gick jag upp till min älskling som gosat ner sig i soffan. Tittade på teve och hade det mysigt. Dumma David har fått för sig att pussa vid halsen och låta som ett monster, det tycker han e hysteriskt kul för jag får PANIIIIK! Det är ju jätte obehagligt :P Fast ändå lite kul. Hahahaha!

Puss & Kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards