♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Suss - 16 januari 2009 11:15

God förmiddag ;)

Idag är det fredag, jag är ledig innan jag arbetar helg. Pust. David gick upp tidigt.. Jag vaknade till precis innan han skulle gå så jag gick upp kramades lite o när han gick så kröp jag ner igen. Hade ett himla problem med att somna om igen, magen började ju naturligtvis kurra! :/   Men så tillslut kom johnblund, somnade om till halv elva. Klev upp och åt lite start & youghurt. Tittade på Supernanny under tiden, familjen hon hjälpt var så glada och tacksamma över att hon hjälpt dem.. Vem fäller inte också en tår då? Jo lipsillen såklart. Vet inte vad det är med mig när det är såna där saker. Kanske skulle jag behöva skvätta ut lite tårar? Men det känns inte riktigt som att jag har något att gråta över just nu... Allting är ju så bra det kan vara :)   Idag är jag somsagt ledig. Tänkte ta mig en slappis dag hemma. Ska bara upp till mormor o hämta H2O maskinen som jag ska låna en kortis å frosta av frysen med. Det har hänt ett par gånger att den stått öppen så det är rätt mycket frost där i nu... :/ Får väl ta några tag med dammtrasan och dammsugaren med.. Börjar änna bli sketet här. Resten av tiden ska jag nog ägna mig åt lite spa och fixa naglar :9  Rå om mig själv lite. Hihih! 


Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards