♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

2oo9 o1 17

Av Suss - 17 januari 2009 18:53

God kväll.

Ni anar inte hur duktig jag var igår. Jag började med att damma o det vanliga tjafset, sen fick jag rycket och började städa både högt och lågt. Torkade av vid kryddorna och bakom spisen. Fyyy va sketet det var. Har inte städat där sen ja, aldrig :P Inte sen jag flyttade in. Eller krydd hyllan kan hända att jag torkat av lite nångång men inte som igår! :P   Bytte kastrull skåp också, för David har slått sitt huvud i den nya fina hyllan ett antal gånger, stackarn. Så nu bytte jag till det andra, men han lär väl ta fel skåp och slå i huvudet ett par gånger till innan han lär sig. Hihihi. Jag själv har redan hunnit ta fel skåp minst 3ggr. Jag kände mig iaf jäkligt duktig på kvällen när jag var klar, fem timmar tog det. I långsam takt :9 Haha!   Resten av kvällen spenderade min älskling och jag framför teven, eller ne just det. Vi åkte iväg till Maxi & Mc donalds också. Vi syndade med Mc donalds mat (a).. Men inget godis, trots att vi var såå sugna på nåt gott :P   Vi gick till sängs strax efter tolv. Jag kände mig så j*vla stressad för att jag snart skulle upp och kunde inte somna. Blir tokig när det blir sådär. Dom få timmarna man får sova, kan man inte få Sova då!? MORR. Fick väl lite sömn iaf..

På morgonen när jag vakna kan jag inte påstå att jag kände mig direkt utvilad. Hade inte särskilt svårt att slita mig från sängen.. Gick upp å gjorde lite gröt och macka med te, kollade på teven i min ensamhet. David låg i sängen o sussa så gott. Kvart över åtta pussade jag David o sa hejdå. Han pussa tillbaka och sa ha det så kul på jobbet. Som han alltid säger.. (som han sen inte hade ett minne av, som vanligt. Haha)  Kom ner till jobbet typ tjugo över. Linda´s bil stod där så jag tänkte åh va bra hon är redan här :D Ringde på dörren som en tok, ringde in till jobbet men inte f*n öppnade någon Linda. Blev änna orolig så jag ringde chefen o frågade om han visste om hon var där eller ej, eftersom henne´s bil stod där. Tydligen hade avgasröret på hennes bil pajjat i fredags så det var därför den stod där. Precis när chefen sagt "hon kommer nog alldeles strax.." Så kommer Linda och hennes mamma glidande. Fan va  stressad jag kände mig. Bakade, plockade upp munkar, fyllde på snus & cig. Vi hann precis kan man säga :) Sen fick jag något j*kla städryck och började torka och sopa precis överallt runtomkring kassan. Damn it va fint det blev :D Synd bara att ingen kommenterar det när man gjort så fint och ansträngt sig. Jag tvingade Linda att säga "åh va fint du gjort". Haha! :9  Kände mig riktig redig. Sen när det var min tur att gå på golvet så fixade jag bland annat brödvagnen, fick som vaaanligt hämta bröd från frysen som inte Kenneth gjort.. :/  Började sopa och torka där inne med :O   Det blev sååå fint ;D  Fattar inte vart jag fick min energi från? Kanske tog över Linda´s :P För hon var ju sådäär pigg idag. Hehee.. Moster med familj kom å handlade.. Moster hojtade till att det såg ut som f***n i frukten och att bland annat tomaterna var helt äckliga. Skyndade mig dit o ordnade oredan. Fyyyy va mycket äckliga tomater jag rensade bort. Yiiisch! Dagen knallade på och sen var det dags att stänga :D  Kom hem, min älskling satt vid datorn, vilket jag anar att han gjort den mesta tiden idag :P   Skönt för honom att lata sig lite. Han kliver ju upp så tidigt hela veckorna.. Nu han han ordnat lite kebab kött och pommes till oss. Kände mig inte så hungrig när jag kom hem, men nu ska de bli rätt smaskigt ändå :P  Oooups. Nu hör jag något från köket som inte låter så bra. Hahah. Undra om pommesfrittsen blivit brända? ;P  

Ha en underbar kväll puss & kram Susannne<3





Jag saknar också "tjejmaffian"  <3
älskar er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards