♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Suss - 19 januari 2009 08:10

Hurra hurra för idag är det pappa´s födelsedag! :)

inte för att det är så himla mycket att fira men..

(är nämligen liite tjurig på honom för att jag och syrrorna varken fått presenter eller julklappar dom senaste åren..)


David klev upp kvart i sex. Jag hade vaknat till en stund innan och låg o försökte somna om. Vilket inte gick sen när David klivit upp, för min mage började kurra o ha sig. Typiskt! Gick upp, drack te och tog en macka. Gosade lite med älsklingen<3  mysis.  Klockan tickade på. Vid sju åkte Daviiid :(   Här blev jag lämnad ensam... :P  helt övergiven. Hehe.. Parkerade mig framför datorn. Skulle kolla mitt konto, men det glömde jag av. Snöade helt in på att hitta ett album med Melanie C, till pappa som han ska få i "present".. Egentligen ska han inte ha någonting! :9 gubbfaen.
  Men NU ska jag iaf kolla kontot, sen ska jag nog slappa framför teven en stund innan det är dags att äta frukost igen (a).. Ska nämligen på Body pump pass klockan tolv idag. Måste ju ha lite energi till det. Tänkte mig lite havre gryns gröt. Ska åka så att jag hinner sola innan med. Efter det kommer mamma och hennes gubbe. Dom ska hjälpa mormor med lite grejer idag serni. Tänkte hinna träffa mammis lite, sen i eftermiddag/kväll så ska vi tydligen äta tårta o ha det mys borta hos pappa. David ska på badminton med sin "väninna" ;) klockan sex-sju. Så vi får väl se om hinner att följa med. Pappa ville gärna det. Sen är denna dagen mer eller mindre över. Så var det med den lediga dagen! :P


Puss pusss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards