♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Suss - 21 januari 2009 22:56

Det tog lite tid, men jag kom iväg till gymmet till slut :P  
Efter gymmet handlade jag med mig lite saker, gu va tjäckt det är med dom där shop express!  Fast man känner sig lite skydig när man kommer fram till kassan och dom säger "Har det gått bra!?" Det känns lite som om dom tror att man tagit något. Tur att man vet själv att man inte har gjort det :)
När jag kom hem duschade jag och gjorde mig ordning.. Sprang ner till jobbet och lämna nycklarna innan David kom hem.
Jag lagade mat, som inte alls blev speciellt god för jag fick stressa...
Tog buss&spårvagn till Kul på Hjul, hade min första teori lektion :)
Vi var rätt många där :) Blandade åldrar.
Vi gick igenom näst intill exakt samma saker som när vi var där på handledar kursen.. Men det är ju bra med lite repetion. Mycket man hade glömt av.
Tänkte jag skulle bokat en körlektion med, men när lektionen var slut så hade receptions tanten gått hem. Tror ja? Hon syntes inte till iaf..
Min älskling kom och hämtade mig efteråt :) skönt att slippa vagnen ta kvällen. Tack <3
Goda nyheter, David hade tappat sin reg skylt på bilen häromdagen. När han skulle hämta mig åkte han vägen förbi där han spelar badminton för att kolla om den kaaanske låg där. Just när han tänkte åka därifrån så var det något som glänste till. Och där låg den :D  synd bara att han hunnit beställa en ny..

Jag slängde ihop en kärleksmums, var så j*kla sugen. Kunde inte stå emot!
Nu lär jag ha gått över mitt kalori intag idag. Hahahaha ;D
Who cares? :P

Nu ska jag pussa lite på min älskling <3
Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards