♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

2oo9 o1 24

Av Suss - 24 januari 2009 22:54

God kväll :)

Idag hade vi ställt klockan på tio för att vi skulle hitta på något roligt.. Låg i sängen en stund och funderade på vad vi skulle göra.. Bestämde oss för att åka till Freeport. Jag har aldrig varit där och behövde ett par nya gymskor.. Vi gjorde oss redo, käkade frukost osv.. Tog svängen förbi mormor, skulle hjälpa henne med att byta drick backen o så medans vi var ute.. När vi kom fram till Freeport vart jag helt besviken. Ingen hade sagt att affärerna låg utomhus eller tja, asså det var ingen köpcenter om man säger så :/  (what!?) Hittade iiiingenting roligt. Hittade la ett par gymskor men dom kändes sådär. Sen stannade vi till på Inter Sport som låg bredvid. Hittade 2 möjliga men kunde inte bestämma mig. Behöver ett par skor som är bra både till att promenera/springa i & gå på Body Pump pass med :P  Det fanns inte. Heheh.
Vi åkte hemåt, stannade till på Backaplan, sprang in på system bolaget 5-1o i tre.. Köpte några öl :)   Sen shoppade jag ett arkiv grejs till min pärm, eller vad det heter.. Vi tog en sväng in på Gina Tricot men det var så j*kla lång kö så jag vågade inte ens försöka hitta något jag ville ha! :P  Vi körde över till H&M där jag skulle kolla på underkläder och en mascara.. Provade ett par bh:ar men ingen satt bra. Suck. Fick köpt mig en dubbel mascara iaf :) En som tydligen skall vara lätt att tvätta bort, med endast vatten. Åh det är ju bra för mormor tjatar jämt om att jag inte ska tvätta ansiktet med tvål för då blir man rynkig snabbare!! :9 Vi handlade på Maxi, blev tacos till middag. Vi var vrålhungriga och jag var lite smått hunger-irriterad. Det är såå kul när man blir sån tycker jag ;D NOT-   Blir så arg på mig själv när jag inte kan styra mitt humör :/  Lämpade av mormor´s saker och sen hem då och gjorde mat.. Sen har vi bara jäst framför teven. Meningen var att vi skulle göra nåt roligt men det blev inte så.. Nu är det snart dags att lägga sig, igen.. Varför måste helgerna man är ledig, gå så himla snabbt!!

Åh vad jag skulle vilja rymma iväg ett par veckor till ett varmt land med min älskliiing<3   Det hade varit underbart! Lite semester skulle inte skada! :/

Ye ye, nu ska jag pussa på min älskling en massaaaaa och tvinga med honom in i sängen ;D

Puss & kram, godnatt Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards