♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Suss - 27 januari 2009 10:58

»  Mysgooos<3

Klev upp samtidigt som Daviiid.. När David gick iväg till jobbet slappade jag framför datorn ett tag.. Runt nio tiden gick jag upp till mormor. Helt plötsligt bara så blev jag vrål förkyld, ögonen började rinna, näsan kliade, jag nös som en tok och det började rinna! Usch va jobbigt det var. Ringde till jobbet och frågade om jag kunde få komma ner lite senare, så mådde jag kanske lite bättre. Gick hem o la mig några timmar.. När jag vaknade tänkte ja Yes!,jag mår bättre. Men jag hann inte ens upp och in på toaletten innan jag började nysa igen! Suck.. Blev iaf tvungen att traska ner till jobbet. Var där klockan 15.oo - 2o.15   Det var dom längsta timmarna i mitt liv kändes det som. Blev inte så himla mycket gjort eftersom jag fick springa och snyta mig stup i kvarten! När jag kom hem och fick satt mig ner och tagit det lugnt så lugnade näsan och ögonen ner sig. Det var väl kanske det som behövdes, lite lugn och ro.. Vi tittade på teven o tog det bara lugnt. Älsklingen gjorde toast till oss..

Det var väl det hela.. Mamma och hennes gubbe var uppe hos mormor en sväng, skulle köra syster till special tandläkaren. Kul att få se dem en liten stund.. Känns som man glidit ifrån varandra så mycket..

Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards