♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Suss - 28 januari 2009 11:07

Vaknade runt nio tiden.. Fick ett sms från David att han just sett när dom klippt ihop avsnitt utav Andra Avenyn. Han är nämligen på SVT och jobbar.. Både igår & idag.. Efter det kunde jag inte somna om för min mage började kurra.. Gick upp och käkade frulle,tittade på teven och hamnade här. Sitter här och försöker andas. Det känns lite bättre idag, men det är ju långt ifrån helt bra!.. Håller tummarn för att det är en snabb förkyldning som går över på ett par dagar. Hoppas inte att David åker på denna skiten nu. Ingen annan heller för den delen.. Fick avboka min körtid idag :(  Visste ju inte hur bra/dåligt jag skulle må idag.. Tanten i receptionen tyckte att jag skulle stanna hemma så dom slapp bli smittade. Hoppas jag mår bättre tills lite senare så jag kan gå till teorin iaf! Så j*kla typiskt att man ska bli sjuk när man kommit igång med allting. Träna o bilskolan. Morr. Hatar att vara sjuk. Pratade med mamma igår om mitt imunförsvar, borde kanske gå till farbror doktorn o kolla om allt står rätt till. Tycker jag varit sjuk/mått kasst rätt mycket senaste. Eller överhuvudtaget under år 2oo8! Hmz.

Tänkte jag skulle hoppa in i ett varmt bad nu. Ånga ur mig all skit. Heheh..
Om någon har bra tips hur man blir av med förkyldningar så hojta till! :P

Puss Susannne<3





» » David, jag är så himla glad att jag har diig <3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards