♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Suss - 30 januari 2009 20:33

Ledig från jobbet. Åkte till gymmet å solade. Trodde dom bytt rören, men det verkar inte som att dom hade gjort det än? :/  Hmz?
Därifrån så åkte jag till optikern och hämtade mina linser. Äntligen! :D
Sen tog jag mig en sväng in till stan, bara lallade runt å kikade.. Hade sååå ont i mina fötter efter att ha gått omkring där i typ två timmar!
När jag skulle gå till centralen, där David skulle hämta upp mig så haltade jag fram så ont det gjordee! :(  Dumma skor.
David hämtade somsagt upp mig när han slutat jobbet. Wii :D gullig.
Vi åkte hem, jag var helt genom svett och hoppade omedelbart in i duschen.
David latade sig framför datorn.. Jäääätte länge. Tråkboll. Fick tjöta på honom så att han kom in i duschen.
När klockan var typ tjugo i sex så undrade jag om hur länge klädkällaren hade öppet.. Ska nämligen kolla efter gardin till köket där.
David kollade upp saken, och dom stängde klockan sex så vi hann inte..
Men iaf så skulle vi till Willy´s och handla lite mat.. När vi körde förbi Klädkällaren så stod det en polis bil där och två stycken runt om på vägen..
När vi kom hem kollade David nätet och där stod det att dom hade blivit rånade just då när jag frågade om vi kunde åka dit.
J*vla tur att vi inte hann! :O  usch. Där hade inte jag velat vara när dom rånades.  Det stod att det var 5pers, 3st av dem hade kommit in med pistol liknande föremål.. Phew. Himla tur att vi inte hann åka dit!
Resten av kvällen gjorde vi inte så mycket mer.. Gos å mys bara :)

Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards