♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Suss - 3 februari 2009 10:18

Idag är jag ap-trött! Snoozade 1½ timme. Det ska komma några ventilations gubbar o greja någongång under dagen, så jag hade inte riktigt ro till att sova vidare... Har ätit lite start och youghurt och druckit laktosfri mjölk med Oboy :P  Sen skulle jag bara kolla datorn lite snabbt, men klockan rann änna iväg. Redan tjugo över tio! Tänkte mig städa lite här hemma innan jobbet. Har verkligen inte lust. Känner mig dessutom helt mörbultad från Body pumpen och flyttningen igår. Det var nog mest Body pumpen. Heh! Får väl slita mig. Börjar jobba tidigt idag så det är lite brottom om jag ska hinna med plocka bort all skit som är över allt, damma, torka och dammsuga! Skulle även behöva laga till mat men det får väl bli en av färdig pajerna jag har liggandes på jobbet! Hinner nog inte med allt annars.


Puss & kram Susannne<3




Förresten så måste jag bara berätta att i förrgår, söndags när jag kom kom hem var jag så j*kla trött. Skulle fixa lite sallad till lasagnen som David gjort.  Samtidigt som jag skulle hälla i majs i salladen så frågade David mig om vad jag ville ha att dricka. Så råkade jag hälla upp majsen i mitt glas! ;D Bahahaha! Skrattade så jag höll på att trilla ihop. Fatta att man är trött.

Tjiing!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards