♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Suss - 4 februari 2009 08:18

Jag hann städa allt igår. Det var bara torka golv som inte hanns med..
Efter jobbet blev det bara mys och lite gos med pojkeen <3..


Idag vaknade jag en liten stund innan David´s hysteriska larmsignal ringde.
Han har ställt flera stycken larm efter varandra med "lagoma" mellan rum,
alla har olika ljud. Heeeeelt hysteriska, en som låter som ambulansen, skrikande tjej och sen är det någon mer. Ap-jobbigt!
Efter att David klivit upp vände jag och vred på mig, kunde inte somna om igen för min rygg värkte som f***n.
Gick upp och gosade lite på soffan, framför nyhetsmorgon..
När David gick iväg så hoppade jag in i badet. Värmen hjälpte för ryggen lite tror jag :)  Känns så i alla fall..

Har datanördat mig en stund, ska föna o greja håret nu.
Tänkte göra våfflor.. :9    Trivs riktigt bra med fluff. Sånt fluff iaf!
Igår hade jag jääätte rakt hår, kände mig som en mupp :/
Det är ingen frisyr längre heller. Ser bara jätte tråkigt ut!

Nadja messade typ nyss, Melina ville inte nana mer..
Vi ska åka in till stan o umgås lite.. Ska försööka att inte handla något speciellt.. Får väl se hur det blir med det :9
Får väl snabba på lite, rätt som det är så skriver Nadja väl att dom är redo att åka!

I eftermiddag/kväll blir det teori lektion nr 3.. :)
Veckorna går änna snabbt!


Igår kväll när vi skulle sova. Så började jag tänka jätte mycket på mamma & syrrorna.. Saknar dom så förbannat mycket! <33
Fattar inte hur vi kunna glida ifrån varandra så som vi gjort.
Ibland känns det som att jag inte känner mina systrar längre.. :/
Mamma och jag pratade om det igår, hon känner likadant..
Varför? Fattar inte.. Hur blev det så?
Vill inte ha det så! :(


Jag älskar er !  <3 <3 <3

                               

En människa som lyser upp varenda dag för mig det är du
David <3

                                 




Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards