♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Suss - 7 februari 2009 21:56

Nu blir det lite efter skrivning här så jag hoppas jag skriver allting rätt.. :P

Älskling och jag klev upp, vi åt frukost och sen åkte vi till Lerum.
Kollade lite på Ria,mamma och hennes gubbe var där och hjälpte till.
Jag fyndade en sjal och termobyxor, för 5o ynka kronor.
Jag fick förresten övningsköra dit och hem :) 
Påvägen hemåt så stannade vi först till på ett café å fikade, semla.
Iiiiisch, jag som sagt att jag hade ätit min sista semla.. :/ fy.
David sa att dom hade jätte semlor där och att dom var jääätte goda.
Dom hade slutat med jätte semlorna, tydligen nya ägare..
Vidare hemåt så stannade vi till på klädkällaren, innan vi gick in så övade jag lite på att starta i backe. Slutade med att jag gasade till lite för mycket och det luktade bränt. Ooooups :9  
Men det är inte så himla lätt med en pojkvän som sitter bredvid å gormar! :P
Vi handlade gardiner till köket. Blev ett par vita med nåt mönster på, för 225 spänn! Aaaldrig köpt så dyra gardiner. Man fick klippa av så mycket man behövde. Jag bad om hjälp för att räkna ut ungefär vad jag kunde behöva. Köpte 2.5 m  , vilket blev alldeles för mycket. Gardinen är jääätte rynkad.
Inte alls som jag hade tänkt mig,men snål som jag é så vill jag inte klippa av den. För vad ska jag göra med det överblivna? :/
Vid halv åtta tiden gick vi över till moster o hade myskväll.
Åt hemma gjord pizza och kollade på Melodifestivalen. (som inte var något att se, helt värdelöst)

Sen var det godnatten, vi skulle upp tidigt dagen därpå... :)
Puss /Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards