♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Suss - 8 februari 2009 22:06

Vi hade ställt klockan på sju, men det blev lite sovmorgon.
Klev upp runt åtta tror jag.. Vi gjorde oss ordning för att åka till Ulricehamn, men stopp hemma hos David´s päron där vi skulle hämta skid grejer! :P
Vi var framme runt elva tiden och uppe i backen var vi runt tolv..
Jag hade först absolut ingen lust alls, tjurade. (som vanligt)
Men när jag väl kommit upp i backen och fattat hur man gjorde så var det riktigt roligt :) 
Fast, inte i den större jätte branta backen, där höll jag på att inte komma ner!
David han bara susade ner i backarna! Helt tokig! :O
Jag tyckte själv att jag var jätte duktig som bara hade trillat en endaste gång,
men när jag hade blivit lite studdig och skulle prova på den lite brantare biten så trilla jag gång på gång! Då var de inge roligt mer... :P
I den ena liften så stod det två stycken som hjälpte till att fånga liften,
en gång så sade en man till mig " Akta magen i backen " Ja ba, "VA?!" Han upprepade sig, jag satte rumpan mot liften och hajjade till! Han trodde ju att jag var GRAVID! Det var nämligen så att jag hade en sån jacka som man drar över huvudet, och hade lagt ett par extra vantar mm i fickan framtill. Det såg faktiskt ut som att jag var gravid! :P Hahahah
Jag garvade hela vägen upp, för mig själv samtidigt som jag messade David och berättade vad som hänt. När han hade kommit upp med liften så skrattade vi båda och David var tvungen att fota och visa mig! :P Hehe!!
Om jag hade varit såpass gravid, hade jag la inte åkt skidor!?
Eller var det kanske så att det var en pik? :P  Ingen som vet.
Vi hade iaf en helt underbar dag tillsammans. Jag é glad att David "släpade" med mig.
Det som var värst egentligen var att jag var rädd för att trilla och åka hela vägen ner för backen! Men det gick ju bra. Trillade 4 ggr och det var inte så långt :P Heheheh.
David tyckte jag kunde lämna liiiite snö kvar i backen  ;) Höhö

När vi kom hem var vi helt sluuut. Jag somnade nästan i bilen påväg hem.
Fyra timmar i backen, räckte gott och väl. David hade väl säkert gääärna åkt ett par timmar till :P 
Det blev donken och sen hem, ta en dusch och bädda ner sig i soffan framför madagaskar 2! :)    Myspys.

Jag älskar dig David! Tack för en underbar dag.  <3<3





 


 Här är den "gravida" ;D Bahahaha



 

Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards