♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Suss - 9 februari 2009 22:20

Zzzzznark. Jag e så trött, så det blir en snabb blogg nu.

Jag var helt döööd imorse, David var inte så pigg han heller. Försov sig.
Jag var iaf tvungen att gå upp, skulle vara på bilskolan klockan 1o.25 .
Gick upp vid o8.5o, bussen gick o9.35  , hann äta frukost och leta fram mjukisar.
Idag övade vi på att backa runt hörn, fick parkering och vanlig parkering :P
Parkering fick jag godkänt på, tror jag.. :9  Känner mig ganska säker på det.
Backa runt hörn, måste jag öva på att göra lite lånsammare. Hehehe
Nästa gång blir det att checka lite regler,bland annat höger regeln..
Jag fick i läxa att David ska be mig vända på ett lämpligt ställe! :P
Tja, vi får väl se hur det kommer att gå...
Kände mig rätt nöjd när jag gick därifrån :)
Förresten så bilen jag fick köra sist, hade blivit krockad med :P
Så jag fick köra en annan, lite mindre bil idag. Heheh

Efter det åkte jag hem och gjorde mig redo för jobbet.
Plockade in lite tvätt och sånt med.


Imorse efter att David hade gått drömde jag två jätte konstiga drömmar.
Den ena var att jag var i en skog, mamma stod bredvid mig o så kom det en häst och ett pytte litet föl. Verkligen pytte liten! :S
Hästen hoppade upp för ett berg och den pytte lilla fölet efter..
Fölet kom inte upp ordentligt, jag undrade varför mamma inte hjälpte den.
Tillslut så trillade den ner och dog    :|
Jag började grina helt hysteriskt och var helt förstörd.
Sen tog den drömmen sluut.
Sen drömde jag att jag kom ut någonstans ifrån o så hade det varit en seriekrock.
Jag gick dit för att se och där kommer en kompis systers kille, med deras son i famnen. Dom hade varit med i olyckan, jag frågade hur det hade gått och om jag skulle hjälpa honom med den lilla.
Sen var det en person till som hade varit med i krocken men det vill jag inte tala om.

Mamma kollade i sina dröm böcker, (inte för att man ska tro på dom så direkt men) där stod det att det betydde bra grejer.
Någonting om att jag skulle få det bra, typ stabilt eller nåt.
Och att jag skulle få framgång.. Eller nåt. Minns inte riktigt, mamma började kolla massa andra saker som hon läste för mig :P


Moster messade förut när jag var på jobbet och talade om att mitt nya kusin barn ska bli en liten pojkeee :D  Wii! Roligt :D
En liten Evelino som Katta sa, hahah!

Ne nu somnar jag snart, tror att linserna är största orsaken.
Puss puss god natt /Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards