♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Suss - 11 februari 2009 09:57

Vaknade klockan 8.3o av att min larm signal ringde,
armarna hade jag ovanför huvudet och dom hade somnat! :O
Lyckades få ner ena armen och snoozat,
la mig till rätta igen och somnade om nio minuter :P Hehehe..
Blev några nio minutare till efter det.
Fattar inte att jag är så himla trött hela tiden.
Men det är väl en vana.. Har väl sovit lite länge senaste tiden kanske...

När David kliver upp vid sex tiden på morgonen känner jag mig mer pigg än när mitt egna larm ringer nån/några timmar senare.

Slet mig tillslut upp ur sängen iaf.. Checkade buss tider över till gymmet.
Hade tänkt att gå på Body pump pass vid tolv,
men sen när jag skulle boka mig så fanns det inget sånt pass idag! Whatafan.
Måste blandat ihop med måndagarna... :/ Skit också.
Så nu tappa jag lusten på alltihop.
Men vill gärna sola :P  Så jag tänker åka dit en liten sväng sen iaf..

Det snöar ute! :O  Men det verkar som det är såna små fina flingor,
som knappt lägger sig.
Så det är väl borta tills i eftermiddag igen.
Som vanligt.

Fick syn på att Nadja gjort sig en blogg hon med ;)
Grupptryck :P  Hehe
Hon hade skrivit två små inlägg, det senaste stod det något om att någon var gravid och att denne person skulle klara av det.
Blir man inte nyfiken då eller!!??
Fy för att skriva såna hemliga saker och inte kunna tala om vem det är sen! :P

Idag är det tänk att jag ska möta syrrorna en sväng :) kul!
Det känns som att det var hundra år sedan jag träffade dem.
Träffade iofs Sofia en kortis igår, på jobbet.. :) Men det är ju inte samma sak.

Nu ska jag kila upp till mormor och äta lite frukost.
Jääätte hungrig!   Kul med lite sällskap.
"Rivert" är där också (hunden), dom byter fönster hemma hos moster så han får inte vara där och störa när dom arbetar... :P

Förresten! Såg lite kort på nyheterna nu när jag klev upp.
Klubb stugan vid vättleskolan har tydligen brunnit imorse.

Fan va trist. Vem fan gör något sånt. Idioter säger jag bara!
Såå onödigt!

Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards