♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Suss - 13 februari 2009 14:46

Fredag den 13e

Syster kom hit klockan halv tjugo i tio. Jag hade just kommit ur duschen.
Hon ba "Du är alltid så seeeeg!"   :P  Vadååe. Var ju tvungen att duscha? :/
Vi åt frukost och jag gjorde ordning mig, sen tog vi bussen/vagnen in till stan.
Syster fick låna 15o kr till ett par uggs som hon hittat på Wedins.
Tyckte så synd om henne när dom var så billiga och hon får pengar om en vecka. Det var absolut sista paret dessutom.. :/
Typiskt mig, jag som inte skulle låna ut några mer pengar.
Vi trallade runt lite här och där, jag skulle egentligen inte köpa något men det blev alla hjärtans dag present till älsklingen för några hundra. Woups.
Men det tycker jag han är värd! :D <3
Det var inget speciellt så heller direkt men.. Han blir nog glad för´t.
Jag har önskat mig en jätte fin ring på guldfynd, men det lär jag ju inte få :P
Vi pratade om alla hjärtans dag present häromkvällen och när jag sa att jag önskade mig ringen jag pekat på så sa han "Du får ingen ring så länge vi inte ska förlova eller gifta oss!" "Nehe då blir det väl ingen ring då" sa jag.. :P
Man kan ju i alla fall få önska sig!  Tihii

Andra syrran mötte oss, jag köpte ett rån med 3 kulor.
Var så himla sugen på det igår så jag tänkte det är lika bra att vräka i sig så man håller käft sen! ;P Hah!
Vi tog vagnen hem, mellan landade i Angered och kilade in på Maxi.
Syrrorna handlade lite gott sen åkte vi hem, åt varsitt håll.
Jag hoppade av vid jobbet, skulle kolla efter rosor eller något annat.
Drömde i natt att David var svin sur på mig för att han aldrig fått några blommor av mig! :P Hehheh.
Men jag hittade inga som jag tyckte om så det blev en kruk blomma istället.
Till hemmet! En slingrig liten sak. Undra hur länge jag kommer lyckas hålla den vid liv?

Tjötade med mammis påvägen. Vi blev änna fast i telefon ett tag.
Nu har jag suttit här o slösat på massa tid som jag kunde gjort något vettigt.
Ville åkt till gymmet å solat.. Tänkte gjort det på vägen hem med hade inget lins fodral.
Kanske ska röra på mig så hinner jag sola tills David kommer hem?
Ska lämna jeans på fritidsgården också, till Annika.
Hade fått ett par Levis av henne, som hon inte kunde ha längre..
Men jag tyckte dom satt lite väl tajt så hon ska få dem tillbaka.

Ne nu ska jag kila!
Puss & Kram Susanne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards