♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Suss - 14 februari 2009 10:59

ALLA <3 DAG

Jag jobbade från o8.3o - 18 tiden. Fick kliva upp klockan sex bara för att hinna våffla mitt hår. Eget val.
Efter jobbet kom moster och hämtade upp Ranne personalen. Vi skulle på restaurang med jobbet. Hade ingen lust egentligen,var jätte trött och ville bara hem och gosa med min Daviiid<3
Restaurangen vi skulle till hette Mediterrane. Såg ut som en liten grotta :)
Jätte mysigt! När vi kom dit satt chefen och hans sambo redan där och väntade på oss.. Vi fick en lite förrätt. Som var lite olika såser som man kunde doppa bröd i med lite feta ost och sånt.. :)
Sen tog det ett tag innan huvudrätten kom in, för det första kunde ingen av oss bestämma sig och sen när vi bestämt oss tog det ju en stund innan maten kom. Det var änna mycket folk ute :)
Jag valde någon chicken BBQ meny, jätte gott! Lite kryddstarkt men gott.
Vi fick in tre flaskor med rött vin och en med vitt.
Fasiken va ont i magen jag fick utav det röda vinet, inget för mig.. :/
Vi satt och diskutera kunder och jobb mm.. Skratta o ganade oss.
Man kan säga att vi hördes nog över hela restaurangen :/
Dom som satt bakom oss såg lite besvärade ut ett tag,
men mestadels satt dom och "tjuvlyssna" o skrattade med. :P  Heheh
Vi var inte klara förrens klockan elva. Åh jag som hade tänkt att få mysa en liten stund med Daviden iaf.. :(
På hem vägen skulle vi släppa av en kollega i Hjällbo. Vi fick köra samma sväng två gånger för vi körde fel. HAHAH
Är inte speciellt hemma där om man säger så. Jag hittar hem till David´s päron och till Klädkällaren, ungefär :P
Var hemma halv tolv- tolv. Fick myst lite grann med  älsklingen..
Stackarn hade suttit å tittat på film med tända ljus helt ensam hela kvällen.  Innan vi somnade gav vi varandra alla hjärtans dag presenter.
David fick kalsonger och en nyckel grej till oss båda..
Jag fick blommor och Paolo Robertos par träningsbok utav David :)
Det var inte riktigt vad jag hade väntat mig, men det var en jätte fin & bra present. Att jag inte kom på det själv! :D
Det är ju någonting som vi båda kommer ha nytta av ;)
Blev änna bedtime lite sent,somnade väl runt ett kanske..

Det var min alla hjärtans dag.  Inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Egentligen... Men det blev ju kul och lite mys ändå :)


Puss puss /Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards