♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Suss - 15 februari 2009 11:12

Jag började jobba 1o.3o
David messade mig ca en timme senare och frågade om han fått någon hejdå puss? Han var nog inte riiiiktigt vid liv när jag pussade hejdå ;) Heheh.
(Eller var detta på lördagen? Mitt minne sviker, igen)
Idag skulle chefen inte dyka upp på jobbet hade han lovat,
för vi skulle få klara att ta hand om leveransen själva.
Men leveransen dök inte upp den heller... Inte i tid iaf..
Gubben kom inte förrens klockan halv fyra!  Och vanligtvis kommer han halv två-två tiden. Började undra om chefen bytt leverans dag... :/
Vi hann inte med allting vi skulle, tack vare honom.. Morr!
Kändes ju som att vi inte fått något vettigt gjort alls.. Hmz.

På kvällen gick jag hem o lagade lite makaroner och falukorv åt mig och min älskling. Skulle gjort korvstroganoff, men det orkade jag inte..
Så det blev jätte äcklig stekt falukorv istället. Iiisch'

Vi gosade lite framför teven, kollade på Mia & Klara o sådär..
Sen var det dags att lägga sig.

Puss/ Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards