♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Suss - 17 februari 2009 09:44

Här har ni en super trött Susanne. Skulle kunnat sova bort hela dan..


Mamma och hennes gubbe kom upp till mormor, vi umgåsades och så en stund. Jag hängde med ner till apoteket sen lämnade dom av mig och åkte.
Mamma skulle till ams i Lerum, där hon redan gjort ett försök men gett upp.
Andra gången hon kom dit så satt hon 1½ timme sen stack hon.
Och allt hon skulle göra var att påanmäla sig.. Det är helt idiotiskt.
Kan dom inte ha bokningar för dem som ska göra större ärenden??!
Efter det skulle jag åkt över till Nadja, men jag kände bara att jag orkade inte.. Gick hem o städade upp lite och tog det lugnt.
Det var ju faktiskt min Lediga dag.

Igår eftermiddag åkte jag snabbt över till gymmet, solade 2o min innan Fis kom och vi gick på ett mrl pass. (kände mig jätte yr och konstig, gick inte över helt förrens jag la mig)
Fyfan va vimsig jag känner mig! Trodde ju det skulle vara samma grejer som förra gången, men ikke! Alldeles nya saker så jag var tillbaka på ruta ett.
Kärringarna som knappt har takt känsla för den nya musiken hängde ju med super mycket bättre än mig. Fis var jätte duktig :)
Det var bara jag som vimsade runt och kände mig as dum.
Instruktören vi hade heter Alexandra, hon kan inte varit mycket äldre än mig.
Men gu va duktig hon var!  Anar att hon gått dans skola eller nåt.
Det var mycket dance moves...
När jag kom hem stod redan min älskling i duschen, trodde inte att han kommit hem än för det var alldeles kolsvart :P
Vi tittade på teve och gjorde naturell ugnspannkaka. Den blev inte som mammas... Hmmm :/  Jävla ugn är helt skev.
Sen nanade vi! Snark.

Idag är jag somsagt helt trött. Vill sova ännu mer!
David han var super trött han med. Stackarn..
Han låg kvar lite extra och hoppade över frukosten.. :/
Jag skulle gått upp strax efter honom men jag ändrade klockan och sov vidare...
Åh gud vad jag har drömt! Om en jäkla HAJ som åt upp alla människor.
Man såg hur tydligt som helst att det var en "robot haj" eller något.
För skinnet rörde sig så när den svängde o så. HAHAHAH!
Jävla idiot drömmar. Sen var det någon som flyttade, så kom det massa halv avklädda folk och skulle hjälpa till.. :S HAH!


Hörde nyss på nyheterna att dom ska fundera över lagen om abort.
Det var någon kvinna som fått reda på att hon skulle ha en flicka och gjort abort typ tre gånger eller något. Det är ju helt sjukt! :/
Man kan inte välja sitt barn! HALLÅ!
Det måste ju vara något fel i huvudet på såna människor?

Ne nu ska jag plugga lite teori, borde väl läsa igenom kapitlen som teori läraren sa. Sen blir de nog lite bonniers.

Puss & kram Susannne<3




                                      


                  David du är bäst! Jag älskar deeej <3<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards