♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Suss - 19 februari 2009 16:21

Jag glömde att berätta om min dröm igår morse.
Drömde att jag var gravid och hade en jätte stor mage, satt i en undersöknings stol. Typ en sån man sitter i hos gyn..
Magen var jätte stor, jag fattade ingenting, började kolla om jag hade fått bristningar som en galning..
Plötsligt så är jag hemma hos pappa i hans badrum med syster (Viktoria), hon håller i en bebis. Som är min och samtidigt är i min mage. Helt cpigt.
Då har magen blivit lite mindre och jag ser mer lönnfet ut bara ;P
Så säger jag till Viktoria "Det är ju synd att man inte kan ta kort på bebisen."
Ah svårt att återberätta såna konstiga drömmar.. ;P


Idag iaf så vaknade jag och gick upp efter att David gått till jobbet,
han var lite sen... Kunde inte somna om efter att jag berättat om dagens dröm och att han gått..
Låg och kikade på teve lite, sen skickade pappa mess och undrade om jag kunde hjälpa honom betala lite räkningar...
Förresten så när David gick till jobbet, så var hissdörren där nere trasig, IGEN! Vad är det för jävla mupp som tar loss den där grejen hela tiden?!
Jag ringde senare till bostadsbolaget, en halv timme senare var den lagad :)
Efter att pappa varit här knallade jag upp med frukost till mormor.
Vi tjötade ett bra tag sen gick jag snabbt hem och gjorde mig ordning.
Klockan tolv kom mamma och hennes gubbe, skulle handla åt mormor på Willy´s. Jag hängde med. Handlade en del jag med, råkade bli för 360 spänn.
Det känns som att det blir dyrare när man handlar lite mindre :S  Konstigt.

HMM, undra vart David är. Han brukar vara hemma vid denna tiden :/

Nu har jag mest suttit å fördrivt massa tid framför datorn.
Måste strax gå till jobbet.. Suck.
Bara imorgon också, sen är man ledig hela helgen :) skönt.


Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards