♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Suss - 21 februari 2009 10:11

Vi hämtade syrrorna runt två tiden.
Syster skulle köpa en ridhjälm, som sagt...
Som vanligt när man ska köpa något så fanns inte hennes storlek där,
dom var snälla och ringde till en annan butik och dom la undan en åt henne.
Efter det så bar det av till Lerum.
Jag skulle / hade tänkt att köra, men det var jätte snöigt, bilen var baktung och spolvätska behållaren är paj på David´s bil så han fick köra.
Ville ju inte riskera att vi hamna i diket ;)
Vi kom till mamma och hennes gubbe halv fyra.
Plötsligt så slockna några lampor, vissa gick bara på halv fart.
Då var det någon propp eller nåt som "gått"...
Vi fick vänta jääätte länge på att maten skulle bli klar, eftersom spisen bara gick på halv fart. (Det heter tydligen låg fas,eller nåt..)
Mamma hade lagat kyckling gryta dagen innan o så hade hon gjort köttfärs limpa på beställning av syrrorna! :)
Mamma´s mat är bäst!  Mums :P  Funderar på att lämna mat pengar till henne istället så får hon laga och göra mat lådor åt mig ;D Heheh..
Vi åkte hem runt sex, då hade det snöat som f***n.
David tycker det är skit skoj att sladda o ha sig.
Vilket jag inte tycker om, för jag är livrädd att åka i diket eller in i något,
efter en krock som jag var med om en gång... :/ Hmm.

Vi släppte av syrrorna och sen handlade vi lite på Maxi.
Tittade på Melodifestivalen och hade det mysigt ;D
Vi kollade även på Patrik 1,5 heheh.. Rätt rolig film.

Somnade sent.  Puss /Susannne<3




JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ <3   saknar att umgås med er varje dag.

Av Suss - 21 februari 2009 09:59

Godmorgon alla som iiinte nanar såhär dags.

Kunde inte sova mer när klockan var strax efter nio, typiskt när man är ledig.
Känns som jag skriver det varenda ledig helg... Hmz.

Idag har vi planerat att syrrorna, David & jag ska över till mamma å hennes gubbe för att äta middag och umgås en stund..
Innan det ska vi köra syrran så hon får köpt en ridhjälm.

Mer än så är det inte. Känner mig super stressad.
Fattar inte att jag inte bara kan varva ner och njuta av ledigheten.... :/

GAAAH.

Nu tycker jag att David ska vakna så vi kan äta frukost ihop,
annars får vi äta var för sig. Min mage kurrar som f*n!

Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards