♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

2oo9 o2 22

Av Suss - 22 februari 2009 15:23

Uppdatering..

Vi åkte iväg, hamnade först på Ikea där vi inhandlade massor av ljus, två dörrmattor (där är så himla slaskigt nu med regn&snö.)  , vidare till Clas Ohlson där David köpte en kaffe ja vad kallas det egentligen? Man häller iaf kaffet där i sen drar man i en liten grej som ger ut lagom mängd kaffe. Hahah ;D Vet inte vad den kallas, himla tjäck sak iaf. Vimsade runt där sen åkte vi vidare till Net on Net. David köpte en kaffe bryggare, en likadan som moster och Daniel har! Tyckte den va bra eftersom den har termos. Jag skulle kolla efter en våffel tång. Typiskt så var den ju slut!  Fast egentligen gjorde det inte så mycket för jag hade inte så mycket pengar med mig att jag kunde köpa den. Men endå! :P   Sen fick vi åka tillbaka till Expert, för att fråga efter mamma´s telefon. Men den fanns inte där, än. Vi kom hem, kände oss rastlösa. Klockan var inte så himla mycket eftersom vi kom iväg så tidigt. Typ två-tre kanske.. Jag frågade om vi inte kunde gå ut och övningsköra lite då. Det gjorde vi. Först körde jag till Allum, vi kollade en sak på Indiska. Sen körde jag vidare (med lite omvägar) mot Munkebäck, där vi skulle köpa pizza. David hade fått i läxa att säga åt mig "vänd på lämplig plats".. Plötsligt sa han det o jag sa " Meh du sa ju att jag körde rätt!!?" Förstod först inte att det var läxan ;)  Men som tur var så hade jag en rondell precis framför mig så den körde jag runt i och där var den läxan gjord! Hahaha.. Det var egentligen lite fusk. Meningen var att det skulle va någon korsning eller liknande. När vi köpt pizza så blev jag vrål hungrig utav doften och ville bara hem! Då säger David "Kör vilken väg du vill, alla vägar bär hemåt.." Jag blev helt virrig och lite små tjurig eftersom jag var jätte hungrig för pizza doften i hela bilen! Men vi kom hem ;P Hehe.
Det blev pizza och ett trångt bad :P  Vi hade jätte kul. Hahah
I alla fall David som spolade ner mig med IS KALLT vatten! Dummis :9
När vi badade så tvättade jag bort mitt smink med sån "pads" eller vad dom heter.. När jag kom ut ifrån badet så fick jag helt plöstligt jätte ont i ögat. Fattade inte vad jag hade gjort! Visade sig till slut att jag fått såna "pads" trådar i ögat! Det var inlindat över allt i ögat. Och man såg dom pytte små trådarna. Jag började peta o pilla i ögat. Sköljde med massa vatten. Stod med det i 2-3 timmar. När jag trodde att jag fått ut sista tråden så gjorde det fortfarande och fick peta vidare. Så var den kvällen förstörd! Fatta inte hur det kunde bli så. Värsta farligt ju. När vi gick och la oss så började mitt öga rinna och vara sig. Vaknade en gång på natten och fick skölja bort gegget. Usch, sån otur man kan ha! :(  Det var faktiskt jätte synd om mig.

Over and Out /Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards