♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under februari 2009

Av Suss - 2 februari 2009 10:05

Snoozade ett tag. Ganska långt tag. Slet mig och åkte iväg till gymmet trots att jag inte hade någon lust egentligen.. Gick på Body pump pass. Dom där passen tar musten ur en, så j*kla jobbiga! :9   Tog mig en liten solstund efteråt också. Det är så himla skönt att bara ligga där o koppla av!

Åkte därifrån till bilskolan. Köpte en baguette inne på Ica som jag mumsade i mig innan jag skulle ut och köra för första gången med lärare. Blev lite besviken, trodde det skulle vara roligare.. (?)   Känns skojigare att köra med David. Kanske för att man inte behöver göra alla små saker, som man inte tänker på annars. Typ som att kunna drag läget ordentligt, kunna stå helt stilla i backen med enbart kopplingen osv.. :9   Hehe. Hon jag körde med, hade klippt sig sen jag såg henne sist. Kände inte igen henne först :/ Såg lite ut som en pojk-flicka. Jag fick med mig lite av vad jag ska öva på till nästa gång. Dragläge, start i backe med och utan handbroms. Vi hann inte hålla på med det så mycket och Ojj va svårt det var att byta till en ännu nyare bil. Tar en stund innan man lär känna den. Gjorde min första fickparkering! :D  Stolt över mig själv, det gick jätte bra. Har varit helt nervös för att göra det. Nästa gång ska vi väl kanske kolla om jag lärt mig det där jag fick i läxa och sen skulle jag få backa runt hörn o så :)  Kul!
Imorgon är det teori lektion igen!.. Det går framåt. Tänkte åka dit lite tidigare så att jag kan plugga lite på deras datorer lite innan med.

Tack så jätte mycket älskling för att du sparkat igång mig med det här! <3

David kom och hämtade upp mig när han slutat, strax efter att jag kört klart.. :)   Privat taxi ;) Hehehe...
Hann bara vara hemma en liten stund, David åkte till badmintonen och jag knallade ner till Fis nya lya. Där hon och Miira konkade och bar en massa! Vi höll på att flytta tills klockan var halv elva! :O   Eller tja, vi flyttade och sen hjälpte vi till att packa upp.. :)   Fis verkade bli jätte nöjd!  Det är kul när man kan hjälpa till.. Nästa gång är det moster med familj som flyttar. Då ska vi bära och konka! ;D  Sen är det kanske min och David´s tur.. ;9   Vem vet.

Slocknade så goooott.. Älskar dig min prins! <3
Puss Susannne<3

Av Suss - 1 februari 2009 20:49

Herregud vad tiden går fort! Det är redan februari! Det är inte klokt..
Idag var jag sååå trött, hade absolut ingen lust att kliva upp.
David "höll fast mig" lite extra... :P   Sen höll jag fast mig själv,i honom en stund också. Hahah! ;D
Som vaaanligt fick jag springa ner till jobbet, trots att jag hade god tid på mig.. Trodde ja.. :/  
Tiden gick ganska så fort idag. Vi hade en del att göra..
Efter jobbet kom jag hem till världens underbaraste pojkvän,
som hade lagat lasagne till oss! :D    Jätte gott.
Vi blev propp mätta och landade i soffan.. Nu har vi ätit efterrätt, semla som jag gjorde och köpte på jobbet...
Blev lite besviken, smakade inte som förra årets.
Nu har vi semlebullar som är färdiga med mandelmassan bara att ta av locket, lägga på grädden och tillbaka på med locket. O så lite florsocker på.
Tror det är själva semlebullarna som inte är lika goda som dom förra året.
Men nu får det vara bra med semlor för detta året. Bleeeeh :9
Fan va roligt det där programmet är på 1an, Mia och Lotta, eller heter det så? Mia och någonting iaf. Tycket hon är skit skojig ;D

Ne nu ska jag avsluta,kolla lite snabbt på några andra sidor och sedan pussa o krama lite på Daviiid! :D


Ha det gött /Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards