♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Suss - 2 mars 2009 21:28

Tjingeling!

Höll fast och kramade Daviiid en låååång stund innan han var tvungen att gå upp. Somnade om, hade ställt klockan på åtta eftersom jag skulle hänga med syster och mamma till optikern. Som sen blev inställt. Ehrm! Då hade jag redan hunnit gå upp och var på G till mormor. Moster var där, så vi tjöta lite o så.. :)  Runt tolv någongång kom syrrorna. Viktoria och jag åkte till A.c o sola.. Jag provade det "nya" stå upp solariet! AS BRA! :P Man stod där inne i en "burk" i tio minuter. Sen va de klart! ;)  Nu ikväll har färgen kommit. Tror nog jag ska fortsätta sola där istället. Betalar ju 3o kr extra för att sola i super effekten på gymmet och där solar jag typ 2ggr i veckan.. Då kan jag ju lika gärna lägga dom 6o kr på att sola i stå upp solariet typ 1 gång i veckan? När jag kom hem tog det inte lång stund tills David var hemma :) Slutade lite tidigare idag. Vid halv fem kom "Fis" å hämtade upp mig. Vi gick på body pump. Phew, jag la på vikter som faaaaasen! Undra om jag orkar sitta i kassan imorgon? HAHA!! ((Aoootch)Efteråt kom jag hem hoppade rätt in i duschen, denna gången var Jag först! :P hih!  Efter duschen slappade jag invirad i handduken framför teven med en kurrande mage. Har slarvat med maten idag med :$  Nåra vita frallor och juice till frukost och sen lite te. Lunch? Slängde snabbt i mig 2st toast innan "Fis" hämtade mig... :/  Efteråt blev det 2 knäcke mackor och "efterrätt" nyponsoppa med glass. Låter som en käck diet? NÄ. Jag måste ta och skärpa mig!.. 

Imorgon skall jag börja jobba en halvtimme tidigare, för moster ska till Mamma Mia och kolla på bebisen! :D  och sen till föräldra kurs tror ja? Det är väl allt. Kommer hem och softar på soffan med bejbi ;)


Nu ska jag slita mig, pussa och hoppa lite på Daviden tills vi ska lägga oss.
Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards