♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Suss - 4 mars 2009 09:23

Nu blir det sådär att skriva i efterhand igen.
Vissa dagar har man bara ingen lust att sätta sig vid datorn...


Vi hade möte 7.3o på jobbet, jag blev ett par minuter sen..
Fatta inte riktigt vad mötet gick ut på egentligen..
Chefen babbla mest om att vi skall ha service och vara trevliga mot alla vare sig dom är fula, luktar äckligt eller är otrevliga. Vi behöver alla kunder vi kan få! Typ. Sen så sa han åt mig att jag har en "jävla attityd". Fattade ingenting vad han menade med det och han verkade inte vilja förklara sig heller. Men moster, som också var med på mötet förklarade för mig att han mena att man inte ska tjöta om vad andra gör o inte. Jag har nämligen "påpekat" att vissa grejer inte görs. Som jag tycker är jävligt mycket viktigare än att gå runt i butiken o peta sig i näsan och prata med dom andra som jobbar osv.. För att ta ett exempel så helgen som jag jobbade senast så fanns det en hel RC vagn med både det ena och det andra på. En jäkla massa smör, som var tomt på hyllan. Som ingen brytt sig om att fylla på. Sånt påpekar jag, för jag tycker det är viktigt att sånt finns framme! Ne, då tar han det tydligen som om att jag Klagar bara. Blev jävligt sur för det faktiskt. Bara vräka ur sig sådär och inte förklara sig. Dessutom borde han tagit det med Mig enskilt isf!
Efter mötet, åkte moster och jag upp till mormor & mamma. Satt där o tjöta ett tag och åt frukost.. Sen tog vi oss en tur över till Ikea. Lilla Evelina var också med :) Hon fick vara inne å leka i buslandet eller vad det heter där på Ikea ;P   Moster handlade lite saker, jag höll mig. Men det finns maaaaaaasssor jag skulle vilja köpa! :D  Fick bara önska mig denna gången. Ne nu ljög jag! :O   Köpte ju visst en sak, en "tavel hylla", som jag skall hänga upp ovanför sängen, som vi ska ha ljus på :)  Myspys.
På hemvägen stannade vi till i Gårdsten´s färg/tapet affär. Sen åkte vi hemåt, moster lagade till lite panncakes ;) mums! Sen knalla vi över till deras nya lägenhet o "städa" lite grann.
Efter det gick jag hem, tog de lugnt om jag inte minns fel? Tills det var dags att gå till jobbet.
Det var allt för den dagen :9 Försöker anteckna i min kalender, men det är ungefär lika dåligt skrivet i den som här på bloggen.. :P

Har funderat skrapt på att börja blogga om mina drömmar, varenda dag som jag kommer ihåg dem. Bara det att då Måste jag hoppa upp och skriva upp dom med en gång jag vaknat och sen är det rätt svårt att återberätta vissa drömmar, i ord. Får fundera på saken. Men det hade varit jäkligt kul!  :P


Puss /Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards