♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Suss - 7 mars 2009 09:55

Inte så långt bort... Hehe :P Detta minns jag som det vore igår ;) HAHAH!
(det var igår... för er som inte förstod det roliga)

Min lediga helg.. Vi hade tidigare i veckan pratat om / lovat Evelina att vi skulle köra henne till dansen. Så det var bara till att kliva upp när klockan ringde klockan åtta-halv nio... Var ap-trött! Vi hämtade upp Evisen kvart över nio, gick jätte snabbt att åka dit så vi var där redan tjugo i tio, när det börja tio! :O  Vi satt där o gäspa i 1½ timme.. De flesta barnen ville gå hem efter 25 minuter.. Mkul! :/  Jag tror att gymnastik skulle vara roligare för så små barn. Många av barnen sprang mest runt och slängde sig på golvet... :S Vi åkte hemåt, stannade till i affären o köpte våffel smet.. David var jätte sugen på det. Vilket jag också blev sen, när jag kände doften :P  Vi åt våfflor och kollade på Lotta på bråkmakargatan! Hehe. Under tiden vi väntade på våfflorna så passade jag på att vika alla David´s t-shirt´s och skulle fälla ihop tvätt ställningarna. Den som man bara hänger kläder på galgar är helt j*vla livsfarlig! Det bara "spjonga" ihop, fasten jag försökte hålla emot, mitt finger hamnade i mellan och det blev som en sax! AAAAAOTCH! Trodde fasiken att finer toppen skulle gå av! :'(  Men det blev bara 2 inte alls så djupa skärsår. Kom knappt något blod,men det gjorde jätte ont ändå!.. :( Tror det blev någon inre blödning för fingret svullnade och dunkade en bra stund efteråt.
När vi ätit våfflorna kom Daniel å hämtade Evelina.. Dom skulle till Bauhaus å handla lite saker. Evelina ville inte åka med! :P Daniel sa "Jo det vill du.." Hon följde så snällt med efter att hon kramat & pussat oss hejdå :)  Sötnos! <3
Efter att lill trollet gått vilade vi oss lite på soffan.. Tills det var dags att åka till Steungsund. Vi körde snabbt förbi hemma hos David´s päron och bytte bil med dem.. Jag skulle nämligen övningsköra och David´s spolarvätska funkar fortfarande inte... :/  Turen dit gick jätte bra! :)  Vart helt förvånad själv! Haha.. När vi väl kom till Stenungsund så hittade vi inte till salongen. Viktoria hade gett mig instruktionerna "Nere vid hamnen i ett tegelhus vid ett industriområde."
   Vi körde tydligen förbi det en gång, och när jag ringt till frisören och sagt att vi inte hittat så gick det f*n så mycket lättare att hitta när hon säger att det är ett "gult tegelhus". Man tänker sig ju rött tegel när någon bara säger tegelhus, eller hur? Salongen heter Tess hårstudio eller något sånt. Hon var jätte duktig och lyssnade verkligen på hur man ville ha det. Inte som i Angered C, där hon började babbla om att jag skulle få titta på lite hårprodukter och inte klippa så mycket! :S  Eeeh. Dessutom kostade det bara 3ookr. Det kostar iofs bensin pengar också, men jag skulle ju ändå övningköra så istället för att vi bara åkt runt lite här o där så hade vi ju ett mål :) Jag körde även hem dårå.. Gick också fint. Krockade inte en enda gång ;P  Jag var helt chockad över hur bra det gick! Det är nog humöret det hänger på! Och att det inte händer något som får en att tappa humöret. Hehehe.. När vi kom hem gjorde vi pizza kit. Vi vräkte i oss hela! :O Sen "dog vi" på soffan några timmar.. Runt halv sju-sju gick vi upp till mamma och mormor.. Mamma höll på med både tvätt,städ och mat samtidigt. :/ Vi drack lite te, David fick nya raggsockar! :D  Mormor stickade dem med det garnet jag köpte för flera månader sen och skulle göra en halsduk av, som aldrig blev av för jag tyckte inte att det var så himla kul! :P  Men det blev himla goa sockar av det istället :D Alldeles mjuka och goa! Sen övningskörde jag en sväng över hem till Nadja :) Hon satt där ensam med Melina. Eller tja, egentligen så var Niclas där med, men han satt i sovrummet och spelade CS! Förstår henne om hon inte har så himla kul på kvällarna! :9   Killar och spel. Suck! Nadja hade varit hemma hos sin mamma och hämtat lite bilder och musik från hennes gamla dator. En jäkla massa bilder från flera år tillbaka. Rätt kul att se på! :P  Vi kikade på Melodifestivalen, fatta att Uggla bruden gick vidare! :O  Det var som Nadja sa igår, "nu när man hört den så många ggr så kommer man väl börja tycka om den "snälla snälla" låten.." Strax innan tio åkte vi därifrån, jag tänkte mig fått övningsköra in till stan för att hämta syster på jobbet. Men det "passade" inte. Så vi lämnade bara tillbaka bilen hos päronen och sen åkte vi hem. Jag hade världens j*vla huvudvärk så jag bäddade ner mig i sängen och antecknade lite i min kalender.. Somnade rätt snart.. David satt ensam i storarummet. Vaknade bara till just när han la sig, sen har jag sovit som en stock hela natten!


Minns faktiskt inte vad jag drömt :S konstigt.
Puss /Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards